APLICAȚIE E-CONNECTED

E-CONNECTED

Aplicația E CONNECTED îți permite să accesezi programe simple și eficiente.
Fiecare program îndeplinește un obiectiv definit și se adaptează la nivelul tău de condiție fizică.
Această aplicație este acum disponibilă în mai mult de zece limbi.
Aplicația și conținutul acesteia sunt 100% gratuite.

Am o problemă cu contul meu

Produsul tău are o consolă compatibilă cu aplicația E-Connected și vrei mai multe informații despre contul tău?Găsești toate informațiile aici.

Cum să creez un cont?

Pentru a crea un cont, pur și simplu descărcă aplicația e-connected și fă clic pe "creați cont".
Apoi te poți "identifica" cu adresa de e-mail și parola pe care le-ai ales în timpul creării.

Am deja un cont Decathlon, trebuie să îmi creez un alt cont pentru a utiliza aplicația e-connected?

Toate aplicațiile și platformele Decathlon sunt accesibile cu același cont.
Acest lucru îți permite să te conectezi cu un ID unic.

Nu pot accesa contul meu

În primul rând, te rugăm să verifici dacă nu ai făcut o eroare la introducerea adresei de e-mail sau a parolei.

Dacă problema persistă, repornește identificarea, poate fi pur și simplu o problemă de conexiune la internet.

Dacă după repornirea identificării încă nu funcționează, te rugăm să soliciți o nouă parolă („parolă uitată”).

Dacă, în ciuda tuturor acestor verificări, problema este în continuare prezentă, este posibil ca problema să vină de la Decathlon și în acest caz vom face tot posibilul să o rezolvăm cât mai repede.

Pot crea mai multe conturi de utilizator pe aceeași aplicație?

Poți crea conturi de utilizator diferite, dar toate vor avea o adresă de e-mail diferită.
Pentru a te conecta cu un alt cont, accesează setările aplicației (rota din dreapta jos) și fă clic pe "Deconectare".
Poți apoi să te conectezi cu un alt cont.

Cum se sincronizează e-connected cu aplicațiile externe (strava, garmin, polar...)?

Este posibil să activezi sincronizarea direct prin intermediul Decathlon HUB făcând clic pe butonul de mai jos).
De asemenea, îl poți accesa direct prin secțiunea „Setări” a aplicației E-Connected

Cum se sincronizează cu Google Fit?

- Mă duc la setările aplicației
- În secțiunea "sincronizare" dau clic pe "Google Fit"
- Autorizez cele 3 ferestre pop-up (îmi selectez contul Google, autorizez sincronizarea)

Dacă sesiunile mele nu apar pe Google Fit sau nu am văzut cele 3 ferestre pop-up:
- Șterge sincronizarea cu Google Fit din aplicație
- Accesează Google Fit, șterge asocierea cu Domyos E-Connected
- Sincronizează din nou Google Fit din aplicația de acolo

Am o problemă cu aplicația mea

Dispozitivul tău funcționează normal, dar ai probleme cu aplicația?Găsești soluțiile noastre aici .

Cum mă conectez e-connected la dispozitivul meu domyos?

1- Descărcă aplicația Domyos E Connected din App Store sau Google Play Store;
2 - Activezi Bluetooth-ul telefonului sau tabletei tale;
3 - Deschide aplicația E-Connected;
4 - Activezi dispozitivul de fitness;
5 - Faci clic pe pictograma Bluetooth din dreapta sus și selectezi dispozitivul tău Domyos (numele dispozitivului este pe spatele consolei).
Pictograma devine verde, ești conectat la consola ta;
6. Începe o sesiune.

NB:Pentru dispozitivele Android, este necesară activarea urmăririi GPS pentru a utiliza tehnologia Bluetooth Low Energy.

Cu ce smartphone-uri/tablete pot folosi aplicația?

Aplicația funcționează cu toate modelele Android cu sistem de operare 5.0 sau mai recent.
De asemenea, funcționează cu toate modelele IOS echipate cu sistem de operare 10 sau mai mare.
Dacă aplicația nu este compatibilă cu smartphone-ul sau tableta ta, nu vă va fi oferită în Magazin.

Pot conecta diferite dispozitive prin Bluetooth prin intermediul smartphone-ului meu în același timp?

Tehnologia Bluetooth îți permite să conectezi diferite dispozitive (până la 5 în funcție de modelul de smartphone).
Poți, de exemplu, să te conectezi cu tableta/smartphone-ul la difuzoare prin Bluetooth și să începi o sesiune pentru a exersa cu și mai mult confort.
Ai grijă totuși, conectarea la diferite dispozitive în același timp poate cauza defecțiuni.

Ce înseamnă curbele în timpul exercițiului meu?

Curba albă corespunde rezistenței
Curba verde corespunde înclinării
Curba galbenă corespunde vitezei

Pot folosi e-connected în fundal?

Desigur!Pentru ușurința ta de utilizare, am dorit să facem posibilă accesarea altor aplicații de pe smartphone/tabletă (apeluri, mesaje, internet, rețele sociale etc.).
Așadar, după lansarea unei activități, poți reveni la ecranul de start al smartphone-ului/tabletei și poți răspunde la un apel, asculta muzică, urmări o serie...

Ce înseamnă diferitele pictograme în statistici și la sfârșitul sesiunii mele?

1: Durata efortului

2:Numărul de calorii arse

3:Viteza medie

4:Rotație medie pe minut

5:Rezistență medie

6:Bătăi medii ale inimii pe minut

7:Înclinație medie

8:Pantă

9:Distanța parcursă

10:Timp pe kilometru

11:Viteza maximă

12:Rotire maximă pe minut

13:Rezistență maximă

14:Bătăi maxime ale inimii pe minut

15:Înclinare maximă

APLICAȚIE E-CONNECTED
Nu îmi pot conecta smartphone-ul sau tableta

1/ Verifică permisiunile (Bluetooth și GPS pe Android);
2/ Verifică conexiunea la internet;
3/ Verifică dacă un alt smartphone/tabletă nu este deja asociat cu dispozitivul tău;
4/ Verifică dacă Bluetooth-ul consolei tale funcționează:
Pentru a face acest lucru, descărcă aplicația "NRF Connect".
Aceasta este o aplicație care îți permite să detectezi conexiunile Bluetooth în jurul vostru.
Dacă dispozitivul tău nu apare în listă, solicită asistență".

NB:Produsul este detectat sub numele consolei produsului (vizibil pe spatele consolei) și nu sub numele produsului finit.
De exemplu, dacă pentru un model eliptic "FEL520", numele consolei detectate va apărea sub forma "Domyos- EL -5535".Numărul de la sfârșit variază pentru fiecare consolă.

NU ÎMI POT CONECTA SMARTPHONE-UL SAU TABLETA
Nu îmi pot conecta smartphone-ul Xiaomi sau Huawei

Aceste mărci folosesc un sistem de conectare diferit față de alte mărci.
Iată cum să asociezi smartphone-urile Xiaomi și Huawei cu dispozitivele noastre Domyos.
- Accesează setările Bluetooth ale telefonului tău
- Selectează dispozitivul tău Domyos (ignoră orice mesaj de eroare).
- Deschide E-Connected pentru a te conecta.

Nu îmi pot conecta senzorul de ritm cardiac

Doar centura de ritm cardiac Domyos (referință 8582552) este compatibilă cu echipamentele Domyos.
Pur și simplu poartă-l și se conectează la consola produsului.
Prin urmare, nu trebuie efectuată nicio procedură asupra produsului.

Dacă întâmpini dificultăți în detectarea ritmului cardiac, nu ezita să umezești ușor senzorii de pe fiecare parte a carcasei pentru a îmbunătăți detectarea.
Dacă problema persistă, înlocuiți bateriile.

Pentru a comanda această centură, te rugăm să contactezi magazinul tău Decathlon.

AM O PROBLEMĂ CU APLICAȚIA MEA

Angajamentele noastre

Domyos garantează produsul tău, în condiții normale de utilizare, timp de 5 ani pentru structura și 2 ani pentru celelalte piese de la data achiziției.