LD 500 E - Cadru jos verde

REF: 8526892, 8526895, 8664453, 8664454

LD 500 E - CADRU ÎNALT ȘI JOS

2021

Ref.8526892, 8526895, 8664453, 8664454

Conceput pentru a vă stimula călătoriile zilnice în oraș și pe drumuri, această bicicletă este ideală pentru călătorii lungi și pe teren deluros.

O bicicleta de zi cu zi cu autonomie ridicata.

Prima utilizare

Întrebări practice:

Trebuie să pedalezi pentru a activa asistența electrică?

Da, E-LD 500 este o bicicletă asistată electric.

Această asistență este declanșată doar dacă utilizatorul pedalează (un sistem de sprijin motorizat fără pedalare este considerat un moped, cu constrângeri semnificativ mai restrictive de utilizare și siguranță).

Un senzor de cuplu situat în unitatea motorizată transmite informații despre puterea de pedalare către computerul de bord al bicicletei, care activează motorul.
Acest senzor măsoară puterea de pedalare exercitată și oferă asistență proporțională cu forța aplicată pedalelor.Astfel, cu cât puneți mai multă presiune pe pedale, cu atât aveți mai multă asistență, oferind o pedalare fluidă și lină.

Nivelul de asistență oferit poate fi apoi modulat în funcție de modul de asistență ales (1, 2 sau 3).
Astfel, în modul 1 forța de pedalare care trebuie asigurată trebuie să fie mai mare decât în modul 3 pentru a obține aceeași viteză de asistență.

Prin urmare, este recomandat să folosiți modul 3 când mergeți în deal, deoarece puterea de pedalare este mai mică.

La ce presiune trebuie să umflu cauciucurile?

Presiunea ideală recomandată este de 5 bari.
Dacă doriți mai mult confort, puteți reduce presiunea în anvelope la 4,5 bari.

Și mai mult randament?Puteți merge până la 5,5 bare.

Vitezele mele se schimbă greu

Dacă treptele tale schimbă prost, acest lucru se poate datora diferiților factori:

1- Te-ai gândit să faci primul tău serviciu gratuit în magazin?De altfel, odata cu achizitionarea produsului tau, Decathlon iti ofera o vizita de control pana la 6 luni de la achizitionarea produsului pentru a verifica setarile, inclusiv schimbarea vitezelor!

2- Cablul și/sau cămașa de transmisie sunt uzate sau îmbătrânite.Prin urmare, trebuie să schimbați cablul și/sau cămașa dacă se dovedesc deteriorate.

3- Reglarea schimbătorului în sine trebuie ajustată.Utilizați șuruburile de oprire superioare (L) și inferioare (H) pentru a regla setarea schimbătorului de viteze, mai ales dacă lanțul tinde să sară de pe pinioanele din spate.

Dacă, totuși, această ajustare rămâne ineficientă, contactați cel mai apropiat Atelier Decathlon pentru a efectua un diagnostic mai aprofundat.

Rodajul frânelor

Înainte de a utiliza bicicleta pentru prima dată, capacitatea de frânare este redusă, deoarece plăcuțele și discurile nu au fost încă folosite.De aceea vă sfătuim să evitați toate frânările reci și continue care ar putea duce la supraîncălzirea și "efectului de sticlă" a plăcuțelor.

Pentru a evita acest fenomen, vă recomandăm să efectuați un rodaj al frânelor.

Rodajul trebuie efectuat prin alternarea frânei față și spate, astfel încât plăcuțele și discul să fie ventilate corespunzător între fiecare operațiune de frânare.Este nevoie să o faceți cu greutatea utilizatorului pentru a avea o procedură bună de rodare.Scopul este de a crea o suprafață de frânare omogenă între disc și plăcuțe.

Frânarea trebuie făcută treptat din două motive.
1/ Puneți placuțele și discurile în contact pentru a crea o interfață comună.
2/ Lăsați plăcuțele și discurile să se încălzească treptat.

� Vă sfătuim insistent să urmați întreaga procedură de rodaj descrisă mai jos.

Înainte de a efectua rodajul:
- Dacă nu schimbăm plăcuțele:În acest caz, curățarea discului va fi suficientă, folosind un degresant pentru discuri sau un produs pe bază de alcool izopropilic și o cârpă curată.- Dacă trebuie să schimbăm plăcuțele (de ex.:trecem de la semimetalic la organic):în acest caz, vă recomandăm insistent schimbarea discului.
Lăsați în jur de treizeci de minute pentru a roda în mod corespunzător și pentru a obține o bună eficiență de frânare.Dacă trebuie să schimbați plăcuțele din față și din spate, nu uitați să alternați cele două frâne în următorii 3 pași.Acest lucru va preveni supraîncălzirea plăcuțelor.

Cum să te echipezi?
- purtați echipamentul de protecție obișnuit (cască etc.)
- aveți un computer pentru biciclete sau GPS
- fiți într-un mediu sigur (linie dreaptă, fundătură, parc, parcare etc.)
- terenul trebuie să fie plat și uscat:pentru a preveni stropirea noroiului sau a apei pe sistemul de frânare.Este posibil ca rodajul să nu fie efectuat corect.

Procedura pas cu pas

pasul 1:Mergeți cu 15 KM/H↲ Mergeți până ajungeți la 15 km/h↲ Acționați frânele treptat până când încetiniți până la 5 km/h fără a vă opri↲ Eliberați frâna și rulați câțiva zeci de metri pentru a aerisi discul și etrierul.↲ Repetați acest pas de 10 ori, alternând frânele.↲​↲​PASUL 2:Mergeți cu 20 KM/H
Mergeți până ajungeți la 20 km/h
Acționați frânele treptat până când încetiniți până la 5 km/h fără a vă opri
Eliberați frâna și rulați câțiva zeci de metri pentru a aerisi discul și etrierul.
Repetați acest pas de 10 ori, alternând frânele.

PASUL 3:Mergeți cu 25KM/H
Mergeți cu până la 25 km/h
Acționați frânele treptat până când încetiniți până la 5 km/h fără a vă opr
Eliberați frâna și rulați câțiva zeci de metri pentru a aerisi discul și etrierul.
Repetați acest pas de 10 ori, alternând frânele.

Dacă găsiți un model curcubeu pe discuri și frânarea dvs. este mai puțin eficientă (zgomote, frânare slabă etc.), înseamnă că plăcuțele dvs. au suferit „efectul de sticlă” (plăcuțe supraîncălzite cu o suprafață netedă, strălucitoare).Dacă acesta este cazul, nu ezitați să mergeți la un Atelier Decathlon.

Ce este modul pieton?

Modul pieton este un ajutor electric care vă permite să vă împingeți bicicleta fără efort atunci când mergeți lângă ea.
Se dovedește a fi foarte util în anumite situații precum la ieșirea dintr-un garaj pe o pantă.

Puneți-vă în modul de asistență 1, 2 sau 3 și țineți apăsat butonul " + " pentru a activa și utiliza modul pieton.

Eliberați butonul pentru a opri modul PIETON.

Nu utilizați modul pieton în timp ce sunteți pe bicicletă, acest lucru poate afecta sănătatea motorului.

Cum se schimbă unitățile de viteză?

Pentru a comuta la o altă unitate (km/h sau mile/h), apăsați lung butonul "LUMINARE".
Veți intra apoi în meniul "Parametri" (SET).

Apoi puteți alege între km sau mile

Pentru a ieși din meniul "Parametri", Apăsați lung din nou butonul "LUMINA".

Cu ce corespund informațiile trip / odo / trip to go de pe ecran?

Informațiile despre traseu pot fi selectate și afișate prin apăsarea butonului *ON / OFF*.

Apoi puteți alege să afișați:

- TRIP = contor parțial de distanță (resetat prin apăsare lungă pe butonul minus)

- ODO = contor de distanță totală

- TRIP to GO= estimat distanța rămasă în funcție de capacitatea bateriei și modul utilizat.

Pot călători pe vreme ploioasă?Componentele sunt impermeabile?

Bateria este destinată utilizării în ploaie, dar nu trebuie scufundată sau spălată cu un jet de înaltă presiune.

Același lucru este valabil și pentru afișaj sau alte componente și cabluri electrice.

Cu toate acestea, vă sfătuim să vă adăpostiți bicicleta cât mai mult posibil atunci când o depozitați.

Ce se întâmplă dacă uit să-mi opresc bicicleta?

Bicicleta se oprește singură după câteva minute dacă nu este folosită.

Este suportul meu pentru bagaje compatibil cu un scaun pentru copii?

Da, suportul pentru bagaje este compatibil cu standardul de 27 kg.

GroovySeatBaby
Ce ar trebui să fac dacă întâmpin o problemă cu bicicleta mea electrică?

O secțiune de Întrebări frecvente (FAQ) este disponibilă în fila „O PROBLEMĂ” pentru a vă ajuta să rezolvați orice dificultăți pe care le puteți întâmpina cu bicicleta electrică ELD 500 acasă.


Puteți merge, de asemenea, la unul dintre atelierele noastre Decathlon pentru a vă îngriji bicicleta de către experții noștri în ciclism.

Ecranul meu

ELD 500 - CADRU ÎNALT ȘI JOS

Găsiți mai jos toate informațiile necesare referitoare la buna funcționare a Display-ului:

Ai întrebări cu privire la baterie?

Cât durează să îmi reîncarc bateria?

Incarcatorul de 2A permite o reincarcare completa in 7 ore.

Care este autonomia bateriei mele?

Autonomia a bicicletei dvs. electrice depinde de mulți factori:


> ÎNCĂRCAREA BICICLETEI :Autonomia va fi redusă dacă bicicleta este supraîncărcată.

> TIPUL DE TEREN PARCURS:Autonomia va fi redusă la urcare.

> PRESIUNEA PNEURILOR:Autonomia va fi mai bună cu anvelopele umflate între minim 3,5 bari și maxim 5,5 bari.

> TEMPERATURA EXTERIOARĂ:Autonomia va fi redusă pe vreme rece.

> MODUL DE ASISTENȚĂ UTILIZAT :Este recomandat să reduceți modul de asistență atunci când nivelul bateriei este scăzut.

> CADENȚA DE PEDALARE:Trebuie să pedalezi pentru a merge mai departe.
O bicicletă electrică rămâne înainte de toate o bicicletă, de aceea este necesar să-și adapteze viteza mecanică în funcție de utilizare (de ex.:viteza 1 pe o pantă abruptă, viteza 7 pe teren plat).

> RESPECTAREA CONDIȚIILOR DE ÎNCĂRCARE ȘI DE DEPOZITARE A BATERIEI :Pentru ELD 500, intervalul mediu este între 60 și 115 km.
Respectând aceste bune practici, îți garantezi o autonomie optimă.

De unde aș putea achiziționa o a doua baterie?

Puteți obține o baterie nouă de la atelierul dumneavoastră Decathlon.

Contactați atelierul dumneavoastră pentru a afla disponibilitatea și timpul de livrare al piesei.

Ce pot face cu bateria atunci când este uzată?

Când bateria este folosită, returnați-o la magazinul dvs. Decathlon, aceasta va fi preluată pentru reciclare de către o firmă specializată.

Depozitarea bateriei

Este imperativ să depozitați/încărcați bateria într-un loc răcoros (între +10°C și +25°C) și uscat, ferit de soare.

Nu depozitați bateria descărcată (1 LED clipește) pentru a evita orice descărcare profundă care ar putea cauza funcționarea defectuoasă a acesteia.


Nu uitați să reîncărcați bateria (chiar și atunci când nu este utilizată) cel puțin la fiecare 3 luni pentru a evita orice descărcare profundă și modificarea capacităților acesteia.

Dacă nu vă puteți încărca bateria în mod regulat, comutați-l în modul de repaus.

Care este durata de viață a bateriei mele?

Bateria dumneavoastră este garantată timp de 2 ani sau 500 de cicluri (1 ciclu = 1 încărcare la 100% + 1 descărcare la 100%).

Trebuie să aștept ca bateria mea să fie complet descărcată pentru a o reîncărca?

Nu, bateriile cu celule litiu-ion nu au efect de memorie, deci pot fi încărcate oricând.

Se recomandă încărcarea bateriei în mod consecvent, pentru menținerea performanțelor optime.

Îmi pot lăsa încărcătorul conectat la baterie chiar dacă s-a terminat de încărcat?

Este recomandat să nu lăsați bateria conectată peste noapte fără supraveghere.

Pentru informații :Când bateria este complet încărcată, încărcătorul se oprește (LED-ul indicator al încărcătorului rămâne aprins).

Bateria mea se reîncarcă atunci când pedalez?

Nu, nu există efect de „dinam”.
Unele sisteme permit reîncărcarea bateriei în timpul conducerii sau frânării, dar eficiența este foarte scăzută:ar fi necesar să parcurgeți câteva zeci de kilometri pentru a produce 1 km de asistență suplimentară.

Pot călători când bateria este descărcată?

Aceasta este o bicicletă asistată electric, deci este posibil să circulați fără această asistență.


În aceste condiții, este evident că surplusul de greutate legat de sistemul de asistență se va simți.

Am o problemă

Ai dificultăți cu bicicleta ta?Găsiți toate întrebările noastre frecvente aici.

Bicicleta mea este nouă și bateria nu pornește

Bateriile noi sunt depozitate în standby pentru a nu le uza.

Prima dată când îl utilizați, trebuie să conectați bateria la încărcătorul său și la o priză pentru a o trezi dacă magazinul nu a făcut-o deja.

Dacă, în ciuda tuturor, bateria nu pornește, contactați-ne sau mergeți la un atelier Decathlon.

Am pierdut cheia

Este posibil să se refacă o cheie la un lăcătuș.

Dacă ambele chei sunt pierdute, mergeți la un atelier Decathlon pentru a schimba încuietoarea.
Îți vom oferi o nouă pereche de chei potrivită pentru această ială.

Bateria mea nu se încarcă

1. Verificați dacă niciun reziduu nu împiedică încărcarea
Conectorii încărcător și baterie trebuie să fie curate și niciun reziduu nu trebuie să împiedice contactul dintre încărcător și baterie.

2. Verificați conexiunea bateriei > Încărcător > Priză de alimentare
> Verificați dacă încărcătorul folosit este încărcătorul original furnizat de Decathlon
> Conectați încărcătorul la baterie și la o priză.

O baterie complet descărcată are nevoie de 7 ore pentru a se reîncărca.

3. Este posibil ca numai LED-urile indicatoare de pe baterie să fie defecte.
Vizitați unul dintre atelierele noastre Decathlon pentru reparații.

Dacă problema persistă, contactați-ne sau mergeți la unul dintre atelierele noastre Decathlon.

Autonomia mea este scăzută sau a scăzut

1. Asigurați-vă că aplicați bune practici de utilizare și stocare

Autonomia ELD 500 depinde de mulți factori:

> A ÎNCĂRCĂRII BICICLETEI:Autonomia va fi redusă dacă bicicleta este supraîncărcată.

> DE TIPUL TERENULUI DE PARCURS:Autonomia va fi redusă la urcare.

> PRESIUNEA PNEURILOR:Autonomia va fi mai bună cu anvelopele umflate între minim 3,5 bari și maxim 4,5 bari.

> A TEMPERATURII EXTERIOARE:Autonomia va fi redusă pe vreme rece (până la -50%).

> AL MODULUI DE ASISTENȚĂ UTILIZAT:Este recomandat să reduceți modul de asistență atunci când nivelul bateriei este scăzut.

> CADENȚĂ DE PEDALARE:Trebuie să pedalezi pentru a merge mai departe.
O bicicletă electrică rămâne înainte de toate o bicicletă, de aceea este necesar să-și adapteze viteza mecanică în funcție de utilizare (de ex.:viteza 1 pe o pantă abruptă, viteza 7 pe teren plat).


2. O baterie veche poate pierde performanța
Autonomia sa va fi apoi redusă.Contactați atelierul dvs. Decathlon pentru a efectua o verificare a stării de sănătate a bateriei dumneavoastră.

Asistența mea electrică nu se activează / funcționează brusc / se oprește

Vă rugăm să rețineți că ELD 500 este o bicicletă asistată electric cu senzor de cuplu.

Dacă nu mai apăsați pe pedale și pur și simplu vă rotiți picioarele fără a exercita nicio presiune pe pedale, asistența se va întrerupe.

Dacă efortul vi se pare prea dificil, măriți modul de asistență și treceți la o treaptă de transmisie mai lină.

La fel este normal ca asistenta sa se intrerupa dupa 25km/h, aceasta nu este o defectiune.

Dacă, cu toate acestea, asistența electrică nu se activează, funcționează brusc sau se întrerupe, urmați următoarele instrucțiuni:

1. Verificați încărcarea bateriei

Nivelul de încărcare a bateriei poate fi verificat prin apăsarea butonului de alimentare a bateriei.

Dacă primul LED clipește sau nu se aprinde niciun LED, bateria este descărcată.Conectați-l la încărcătorul său și la o priză pentru al reîncărca.

2. Verificați dacă bateria este curată, cuplată și blocată corespunzător
> Verificați dacă conectorii bateriei și carcasa acestuia sunt curate și în stare bună.
> Bateria ar trebui să fie împinsă până la capăt în suport
Când introduceți bateria în suport, ar trebui să se audă un „clic” pentru a confirma că bateria este complet așezată
Apoi blocați bateria și scoateți cheia din încuietoare.

3. Lăsați sistemul să se răcească
În caz de temperatură ridicată sau după o călătorie lungă, sistemul electric se poate supraîncălzi.Lăsați bicicleta să se răcească fără a o folosi timp de câteva minute înainte de a reporni asistența electrică.

4. Porniți ecranul apăsând butonul ON/OFF
Porniți ecranul de control apăsând butonul ON/OFF până când apare ecranul de start .

5. Selectați un alt mod de asistență decât zero
Dacă modul afișat pe ecran este modul 0, este normal să nu fie asistenţă.
Selectați unul dintre modurile de asistență 1, 2 sau 3.
Odată ce a fost selectat un mod, pedalați în timp ce apăsați ferm pedalele.
Măriți modul de asistență (3 fiind cel mai important) dacă efortul de pedalare pe care trebuie să-l asigurați pentru a obține asistență electrică este prea mare pentru dvs.

Dacă, în ciuda tuturor, asistența electrică tot nu funcționează, contactați-ne sau mergeți la unul dintre magazinele Decathlon.

Ecranul meu de comandă nu se aprinde

1. Verificați dacă bateria este încărcată

Nivelul de încărcare a bateriei poate fi verificat apăsând butonul de alimentare a bateriei.


Dacă primul LED clipește sau nu se aprinde niciun LED, bateria este descărcată.Conectați-l la încărcătorul său și la o priză pentru al reîncărca.

2. Verificați dacă bateria este curată, cuplată și blocată corespunzător

> Verificați dacă conectorii bateriei și carcasa acestuia sunt curate și în stare bună.

> Bateria trebuie împinsă până la capăt în suport

Când introduceți bateria în suport, ar trebui să se audă un „clic” pentru a confirma că bateria este asezat ferm.
Apoi blocați bateria (o baterie deblocată se poate deplasa în continuare în carcasă și se poate deconecta în timpul tremurării puternice)

3 .Verificați dacă ecranul de control este conectat corect

> Glisați capacul mic din neopren peste cablul care vine de la ecranul de control pentru a putea vedea conectorul.

> Deșurubați cele două butoane și trageți de ambele părți pentru a deconecta ecranul și cablul de conectare.

> Verificați să nu fie îndoit niciun ștecher.

> Reconectați conectorii, având grijă să nu folosiți direcția greșită sau să riscați să îndoiți un ștecher.
Vă puteți ajuta cu cele două săgeți de poziționare gravate pe fiecare parte a conectorilor.
Aceste două săgeți trebuie plasate față în față înainte de a introduce conectorii.


> Odată introduși conectorii, fixați totul prin înșurubarea celor două butoane până când îmbinarea de legătură este ușor comprimată și deformată.

4. Lăsați sistemul să se răcească
În caz de temperatură ridicată sau după o călătorie lungă, sistemul electric se poate supraîncălzi.
Lăsați bicicleta să se răcească fără a o folosi timp de câteva minute înainte de a reporni asistența electrică.

5. Porniți ecranul apăsând butonul ON/OFF
Porniți ecranul de control apăsând butonul ON/OFF.
Dacă ecranul tot nu se aprinde, contactați-ne sau mergeți la unul dintre atelierele noastre Decathlon pentru reparații.

Ecranul și asistența mi se întrerup când lovesc o denivelare sau cobor pe o bordură

Ar trebui să nu uitați să vă blocați bateria, mai ales când este în uz!

Încuietoarea este prezentă pentru a preveni furtul dar și pentru a ține bateria la o utilizare intensă (sărituri de borduri, denivelări etc.) și pentru a preveni alunecarea și deconectarea acesteia.

Verificați dacă bateria este bine așezată în suportul său, apoi blocați-o.

Nivelul meu de încărcare a bateriei indică "0%" chiar dacă mai am capacitatea bateriei

Verificați introducerea bateriei și nu uitați să blocați bateria în siguranță înainte de fiecare utilizare.

Introducerea incompletă sau scuturarea în timpul utilizării (fără a fi blocat bateria) va cauza o conexiune slabă a bateriei la sistemul electronic.

Acest lucru nu va permite transmiterea completă și corectă a datelor, cum ar fi starea de încărcare a bateriei.

Un LED de pe bateria mea clipește sau nu este afișat niciun LED

> Primul LED clipește:Bateria este aproape goală și trebuie reîncărcată.Conectați-l la încărcătorul său și la o priză pentru al reîncărca.


> Al 2-lea LED clipește:Bateria a intrat în protecție "sub tensiune" în urma unei manipulări necorespunzătoare sau a unei perioade lungi de timp fără încărcare.Conectați-l cât mai curând posibil la încărcătorul său și la o priză pentru a-l reîncărca și a-l scoate din protecție.


> Dacă un alt LED clipește sau chiar mai multe, bateria este defectă.Aduceți bateria la un atelier Decathlon pentru a efectua un diagnostic complet al bateriei dumneavoastră.

Pe ecranul comenzii mele apare un cod de eroare

EROARE 10 sau 12:BATERIE SUB TENSIUNE
Încărcați-vă bateria.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru a diagnostica bateria

EROAREA 11:SUPRATENSIUNEA BATERIEI
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Porniți bicicleta.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru a diagnostica bateria.

EROARE 20 sau 24:EROARE DE ALIMENTARE
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Reîncărcați bateria dacă este slab încărcată.Porniți bicicleta.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 21 sau 23:EROARE SENZOR DE TEMPERATURĂ
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Porniți bicicleta.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 25:EROARE DE ALIMENTARE MOTOR
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Reîncărcați bateria dacă este slab încărcată.Porniți bicicleta.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 26 sau 30:EROARE LA PORNIRE ȘI LA MODUL PIETON
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Reîncărcați bateria dacă este slab încărcată.Porniți bicicleta.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 31:APĂSAȚI BUTONUL *ON* PREA MULT TIMP ÎN TIMPUL PORNIRII
Eliberați butonul "ON" de îndată ce ecranul se aprinde.

EROARE 40 sau 41:SUPRATENSIUNE MOTOR
Motorul este supraîncărcat.
Lăsați motorul să se răcească oprind bicicleta sau folosind mai puțină asistență (pedalând mai încet și selectând un mod de asistență mai scăzut) și reîncărcați bateria.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 42 sau 43:EROARE DE FUNCȚIONARE MOTOR
Porniți bicicleta din nou verificând conexiunile motorului de la baza din spate.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 44:MOTOR SUPRAÎNCĂLZIT
Motorul este supraîncărcat.
Lăsați motorul să se răcească, oprind bicicleta și folosind mai puțină asistență (pedalând mai încet și selectând un mod de asistență mai scăzut).
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 45:COD DE EROARE CORECTAT ÎN TIMPUL UTILIZĂRII
Opriți bicicleta, apoi porniți din nou.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 46:MOTORUL NU FUNCȚIONEAZĂ ÎN CIUDA PRESIUNII EXERCITATE ASUPRA PEDALELOR
Opriți bicicleta și verificați introducerea bateriei.Porniți bicicleta.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 60:EROARE DE COMUNICARE LA BATERIE ȘI LA MOTOR
Opriți bicicleta.Verificați introducerea bateriei și a conectorilor ecranului de pe ghidon.Porniți bicicleta.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROARE 70 / 71 / 72 / 73:EROARE SENZOR DE CUPLU
Opriți bicicleta, apoi porniți din nou, având grijă să nu puneți un picior pe una dintre pedale când porniți ecranul .
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROARE 80 sau 82 sau 83:EROARE DE PROGRAM SAU PARAMETRI MOTOR
Opriți și porniți din nou bicicleta.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROAREA 81:INFORMAȚIILE PRIVIND VITEZA NU SUNT RECUNOSCUTE
Verificați poziționarea magnetului senzorului de viteză poziționat pe una dintre spițele roții din spate.Acesta trebuie aliniat ca în fotografie.

EROARE 200 / 201 / 202:TENSIUNE SENZOR CUPLU SAU EROARE SENZOR CADENȚĂ
Opriți și reporniți bicicleta.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

EROARE 204:EROARE MOTOR
Porniți bicicleta din nou verificând conexiunile motorului de la baza din spate.
Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier Decathlon pentru un diagnostic complet.

Capacul (placa metalică) se desprinde de la baterie

Acest defect este acoperit de garanția de 2 ani.Dacă întâmpinați această problemă, vă invităm să contactați Atelierul Decathlon pentru un schimb de baterii.

ELD 500 - CADRU ÎNALT ȘI JOS

Îmi întrețin bicicleta

Deoarece întreținerea regulată este necesară pentru a menține performanța bicicletei și a prelungi durata de viață a acesteia, găsiți toate sfaturile noastre de întreținere aici .

1. Înainte de fiecare ieșire, asigurați-vă că presiunea în anvelope este între minim 3,5 bari și maxim 5 bari.
2. Curățați și lubrifiați transmisia bicicletei dvs.
3. Verificați regulat plăcuțele de frână și anvelopele pentru uzură.
4. Spălați-l în mod regulat conform instrucțiunilor de curățare

Promisiunile noastre

BTWIN garanteaza produsul dumneavoastra, in conditii normale de utilizare, pe viata pentru cadru, furca, ghidon si tija, 2 ani pentru celelalte componente (baterie, componente electrice si componente mecanice cu exceptia pieselor de uzura) si manopera de la data cumpararii.