Asamblați-vă bicicleta de oraș după livrarea la domiciliu
În acest videoclip vă arătăm cum să asamblați/montați corect noua bicicletă de oraș DECATHLON ELOPS
REF: 8405268, 8405261
2018
Ref.8405268, 8405261
Echipa noastră de entuziaști a conceput această bicicletă electrică pentru a vă stimula călătoriile în oraș.Pedalați cu o mână de ajutor!
Intensificați-vă călătoriile în oraș:Atunci când vântul este împotriva dumneavoastră, când întârziați la serviciu sau când transportați o încărcătură, motorul se adaptează la efortul dumneavoastră.
În acest videoclip vă arătăm cum să asamblați/montați corect noua bicicletă de oraș DECATHLON ELOPS
Întrebări practice
Presiunea în anvelope este deosebit de importantă de monitorizat pe o bicicletă electrică.Roțile sunt puternic solicitate de motor și de greutatea bicicletei.
Pentru a minimiza riscul de perforare și pentru a vă mări autonomia, este necesar să umflați anvelopele între 3,5 și 5 bari.
Bateria are nevoie de 6 ore pentru a se încărca complet după ce este complet descărcată.
Este imperativ să depozitați și să încărcați bateria într-un loc răcoros (între +10°C și +25°C) și uscat, ferit de soare.
Nu depozitați bateria descărcată (1 LED intermitent) pentru a evita orice descărcare profundă care ar putea cauza funcționarea defectuoasă a acesteia.
Nu uitați să reîncărcați bateria (chiar și atunci când nu este utilizată) cel puțin la fiecare 3 luni pentru a evita orice descărcare profundă și modificarea capacităților bateriei.
Dacă nu vă puteți încărca bateria în mod regulat, comutați-l în modul de așteptare (consultați întrebările despre modul de așteptare).
Nu, bateriile cu celule litiu-ion nu au efect de memorie, deci pot fi încărcate oricând.
Este recomandat să vă încărcați bateria în mod regulat pentru a-și menține performanța bună.
Da, ELOPS 920E electric este o bicicletă asistată electric.
Această asistență este declanșată doar dacă utilizatorul pedalează (un sistem de sprijin motorizat fără pedalare este considerat un moped, cu constrângeri semnificativ mai restrictive de utilizare și siguranță).
Un senzor de cuplu situat în unitatea motorizată transmite informații despre puterea de pedalare către computerul de bord al bicicletei care operează motorul.
Acest senzor măsoară puterea de pedalare exercitată și oferă asistență proporțională cu forța aplicată pedalelor.Astfel, cu cât puneți mai multă presiune pe pedale, cu atât aveți mai multă asistență, oferind o pedalare lină și fără costuri.
Nivelul de asistență oferit poate fi apoi modulat în funcție de modul de asistență ales (1, 2, 3).Astfel, în modul 1 forța de pedalare care trebuie asigurată trebuie să fie mai mare decât în modul 3 pentru a obține aceeași viteză de asistență.
Prin urmare, este recomandat să folosiți modul 3 la urcare, deoarece puterea de pedalare este mai mică la urcare.
Nu, nu există efect „dinam”. Unele sisteme permit reîncărcarea bateriei în timpul conducerii sau frânării, dar eficiența este foarte scăzută:ar fi necesar să parcurgeți câteva zeci de kilometri pentru a produce 1 km de asistență suplimentară.
Puteți obține o baterie nouă de la atelierul dumneavoastră Decathlon.
Contactați atelierul dumneavoastră pentru a afla disponibilitatea și timpul de livrare al piesei.
Bateria este destinată utilizării în ploaie, dar nu trebuie scufundată sau spălată cu un jet de înaltă presiune.
Același lucru este valabil și pentru afișaj sau alte componente și cabluri electrice.
Cu toate acestea, vă sfătuim să vă adăpostiți bicicleta cât mai mult posibil atunci când o depozitați.
Da, încărcătorul și bateria sunt proiectate pentru a fi conectate în 24 de ore.
Când bateria este complet încărcată, încărcătorul se oprește (LED-ul indicator al încărcătorului se stinge).
Este vorba de o bicicletă cu asistență electrică. Prin urmare, este complet posibil să circulați fără această asistență.
În aceste condiții, este evident că surplusul de greutate legat de sistemul de asistență se va simți.
Întrebările frecvente sunt disponibile în fila „O PROBLEMĂ” pentru a vă ajuta să rezolvați orice dificultăți pe care le puteți întâmpina cu ELOPS 920 electric la domiciliu.
Puteți merge, de asemenea, la unul dintre atelierele noastre Decathlon.
Când bateria este folosită, returnați-o la magazinul dvs. Decathlon, aceasta va fi preluată pentru reciclare de către o firmă specializată.
Bicicleta se oprește singură după câteva minute dacă nu este folosită.
Bateria dumneavoastră este garantată timp de 2 ani sau 500 de cicluri (1 ciclu = 1 încărcare la 100% + 1 descărcare la 100%).
Autonomia a bicicletei dvs. electrice depinde de mulți factori:
> A ÎNCĂRCĂRII BICICLETEI:Autonomia va fi redusă dacă bicicleta este supraîncărcată
> DE TIPUL DE CURS:Autonomia va fi redusă la urcare
> PRESIUNEA PNEURILOR:Autonomia va fi mai bună cu anvelopele umflate între 3,5 și 5 bari.
> A TEMPERATURII EXTERIOARE:Autonomia va fi redusă pe vreme rece
> AL MODULUI DE ASISTENȚĂ UTILIZAT:Este recomandat să reduceți modul de asistență când nivelul bateriei este scăzut.
> CADENȚĂ DE PEDALARE:Trebuie să pedalezi pentru a merge mai departe
> RESPECTAREA CONDIȚIILOR DE ÎNCĂRCARE ȘI DEPOZITARE A BATERIEI
Pentru ELOPS 920E, autonomia medie este cuprinsă între 50 și 90 km
Bicicleta ta este compatibilă cu scaunul GROOVY vândut în rețeaua noastră Decathlon.
Modul pieton este un ajutor electric pentru a vă deplasa bicicleta atunci când mergeți lângă ea.Se dovedește foarte util în anumite situații, cum ar fi ieșirea dintr-un garaj pe o pantă,...
Modul pieton vă permite să vă împingeți bicicleta fără efort.
Puneți-vă în modul de asistență 1 și apăsați și mențineți apăsat butonul " + " pentru a activa și utiliza modul pentru pietoni.
Apoi trebuie să țineți apăsat butonul de jos pentru a muta bicicleta înainte. Atenție, bicicleta va începe apoi să circule cu o viteză constantă de 6 km/h.
Eliberați butonul pentru a opri modul PIETON.
Nu utilizați modul pieton în timp ce sunteți pe bicicletă.Acest lucru poate afecta sănătatea motorului.
Bateria este echipată cu un mod de repaus care vă permite să stocați bateria fără a o reîncărca în mod regulat.
Odată trecută în standby, bateria poate fi apoi stocată până la 1 an fără reîncărcare, în deplină siguranță, fără a-i modifica capacitățile.
O baterie depozitată fără a fi pusă în standby trebuie încărcată cel puțin o dată la 3 luni, în caz contrar capacitatea acesteia va fi afectată.
Pentru a comuta la o altă unitate (km/h sau mile/h), apăsați lung butonul "ILUMINARE".Veți apoi intrați în meniul de setări (SET).
Apoi puteți alege între km sau mile
Pentru a ieși din meniul de setări, apăsați lung pe butonul *Iluminare" din nou.
Informațiile pot fi selectate și afișate apăsând butonul "ON / OFF".Dvs. puteți alege să afișați:
- TRIP = contor parțial de distanță (resetat în setări)
- ODO = contor de distanță totală
- TRIP to GO = distanța rămasă estimată pe baza capacității bateriei și a modului utilizat.
Apăsați butonul "ON / OFF" pentru a comuta în modul TRIP.
Apoi efectuați o apăsare lungă (mai mult de 10 secunde) pe butonul " - ".
Contorul TRIP se va reseta apoi la zero.
Ai dificultăți cu bicicleta ta? Găsiți toate întrebările noastre frecvente aici.
Este posibil ca o cheie să fie refăcută de un lăcătuș .Dacă ambele chei sunt pierdute, mergeți la un atelier Decathlon pentru a schimba broasca.
Vă vom furniza apoi perechea de chei pentru această nouă încuietoare.
1. Verificați dacă există reziduuri pe mufele de încărcare
Conectorii încărcătorului și bateriei trebuie să fie curați și niciun reziduu nu trebuie să împiedice contactul dintre încărcător și baterie.
2. Verificați conexiunea bateriei > Încărcător > Priză de alimentare
> Verificați dacă încărcătorul folosit este încărcătorul original furnizat de Decathlon
> Conectați încărcătorul la baterie și la o priză.
LED roșu continuu = bateria se încarcă
LED Verde continuu = bateria a terminat de încărcat
LED-ul clipește = bateria sau încărcătorul au o problemă
O baterie complet descărcată are nevoie de 6 ore pentru a se reîncărca.
3. Este posibil ca numai LED-urile indicatoare de pe baterie să fie defecte.
Vizitați unul dintre atelierele noastre Decathlon pentru reparații.
Dacă problema persistă, contactați-ne sau mergeți la unul dintre atelierele noastre Decathlon.
Vă rugăm să rețineți că Elops 920E este o bicicletă asistată electric cu un senzor de cuplu.Dacă nu mai apăsați pe pedale și pur și simplu vă rotiți picioarele fără a exercita nicio presiune pe pedale, asistența se va întrerupe. Dacă efortul vi se pare prea dificil, măriți modul de asistență și treceți la un raport de transmisie mai fluid.
La fel este normal ca asistenta sa se intrerupa dupa 25 km/h, aceasta nu este o defectiune.
Dacă, totuși, asistența dumneavoastră este anormal de sacadată, vă rugăm să verificați următoarele puncte:
1. Verificați dacă bateria este bine încărcată
O baterie aproape goală și un mod de asistență prea mare pot da acest efect de smucitură în timp ce rulezi înainte de a goli complet.
> Scoateți bateria de pe bicicletă
> Apăsați butonul bateriei
> Verificați dacă cel puțin două LED-uri se aprind
> Dacă toate LED-urile sunt stinse, reîncărcați bateria
2.Verificați dacă bateria este curată, cuplată și blocată corespunzător
> Verificați dacă conectorii bateriei și carcasa acesteia sunt curate și în stare bună.
> Bateria trebuie împinsă până la capăt în suport
La introducerea bateriei în suport, ar trebui să se audă un „clic”, care confirmă buna conectare a bateriei.
3. Verificați poziționarea magnetului senzorului de viteză pe roată
> Localizați magnetul atașat la una dintre spițele roții din spate.
> Acest magnet trebuie pozitionat vizavi de marcajul incercuit cu rosu din diagrama, la o distanta intre 5 si 17mm.
> Dacă nu, repoziționați magnetul.Pentru a face acest lucru, deșurubați-l folosind o șurubelniță Phillips, poziționați-l corect și strângeți șurubul pentru a-l fixa pe spiță.
Dacă nu puteți regla poziționarea magnetului și a senzorului de viteză, contactați-ne sau faceți o programare la unul dintre atelierele noastre Decathlon.
1. Verificați presiunea în anvelope
> Presiunea în anvelope este un factor determinant în eficacitatea asistenței electrice.Asigurați-vă că aveți anvelopele umflate între 3,5 și 5 bari înainte de fiecare ieșire.
2. Vă rugăm să nu supraîncărcați bicicleta
Asistența electrică pornește după câteva apăsări de pedale, necesită un efort pe pedale și activarea unui mod de asistențăDacă, în ciuda tuturor, asistența electrică nu se activează, urmați următoarele instrucțiuni:
1. Verificați încărcarea bateriei
Dacă nivelul de încărcare a bateriei este scăzut, modul de asistență selectat este prea mare pentru încărcarea rămasă, asistența electrică va fi întreruptă.
De fapt, bateria va păstra puțină energie care rămâne pentru modurile care utilizează curent scăzut și va permite iluminatului să rămână aprins.
Dacă primul LED clipește sau nu se aprinde niciun LED, bateria este descărcată.Conectați-l la încărcătorul său și la o priză pentru al reîncărca.
2. Verificați dacă bateria este curată, cuplată și blocată corespunzător
> Verificați dacă conectorii bateriei și carcasa acesteia sunt curate și în stare bună.
> Bateria trebuie împinsă până la capăt în suport
La introducerea bateriei în suport, ar trebui să se audă un „clic”, care confirmă buna conectare a bateriei.
Apoi blocați bateria (o baterie deblocată se poate deplasa în continuare în carcasă și se poate deconecta în timpul unor vibrații puternice)
3.Verificați poziționarea magnetului senzorului de viteză pe roată
> Localizați magnetul atașat la una dintre spițele roții din spate.
> Acest magnet trebuie pozitionat vizavi de marcajul incercuit cu rosu din diagrama, la o distanta intre 5 si 17mm.
> Dacă nu, repoziționați magnetul.Pentru a face acest lucru, deșurubați-l folosind o șurubelniță Phillips, poziționați-l corect și strângeți șurubul pentru a-l fixa pe spiță.
4. Lăsați sistemul să se răcească
În caz de temperatură ridicată sau după o călătorie lungă, sistemul electric se poate supraîncălzi.Lăsați bicicleta să se răcească fără a o folosi timp de câteva minute înainte de a reporni asistența electrică.
Dacă, în ciuda tuturor, problema persistă, contactați-ne prin intermediul cererii de asistență sau mergeți la unul dintre atelierele noastre Decathlon.
1. Asigurați-vă că urmați bune practici de utilizare și stocare
Autonomia bicicletei dvs. electrice depinde de mulți factori:
> DE ÎNCĂRCAREA BICICLETEI: autonomia va fi redusă dacă bicicleta este supraîncărcată
> DE TIPUL DE TEREN PARCURS: autonomia va fi redusă la urcare
> PRESIUNEA ANVELOPELOR: Autonomia va fi mai bună cu anvelopele umflate între 3,5 și 5 bari.
> TEMPERATURA EXTERIOARĂ: Autonomia va fi redusă pe vreme rece (până la -50%)
> A MODULUI DE ASISTENȚĂ UTILIZAT:Este recomandat să reduceți modul de asistență când nivelul bateriei este scăzut.
> CADENȚA DE PEDALARE: trebuie să pedalezi pentru a merge mai departe
> RESPECTAREA CONDIȚIILOR DE ÎNCĂRCARE ȘI DEPOZITARE A BATERIEI
Pentru ELOPS 920E, autonomia medie este cuprinsă între 50 și 90 km Respectând aceste bune practici, îți garantezi autonomia optimă a bicicletei tale.
2. O baterie învechită poate pierde performanța
Autonomia acesteia va fi redusă.Contactați atelierul dvs. Decathlon pentru a efectua o verificare a stării de sănătate a bateriei dumneavoastră.
1. Verificați dacă bateria este încărcată
Nivelul de încărcare a bateriei poate fi verificat apăsând butonul de alimentare a bateriei.
Dacă primul LED clipește sau nu se aprinde niciun LED, bateria este descărcată.Conectați-l la încărcătorul său și la o priză pentru al reîncărca.
2. Verificați dacă bateria este curată, cuplată și blocată corespunzător
> Verificați dacă conectorii bateriei și carcasa acesteia sunt curate și în stare bună.
> Bateria trebuie împinsă până la capăt în suport
La introducerea bateriei în suport, ar trebui să se audă un „clic”, care confirmă buna conectare a bateriei.
Apoi blocați bateria (o baterie deblocată se poate deplasa în continuare în carcasă și se poate deconecta în timpul unor vibrații puternice)
3.Verificați dacă ecranul de control este conectat corect
> Glisați capacul mic din neopren peste cablul care vine de la ecranul de control pentru a putea vedea conectorul.
> Deșurubați cele două butoane și trageți de ambele părți pentru a deconecta ecranul și cablul de conectare.
> Verificați să nu fie îndoit niciun ștecher.
> Reconectați conectorii, având grijă să nu folosiți direcția greșită sau riscați să îndoiți un ștecher!Vă puteți ajuta cu cele două săgeți de poziționare gravate pe fiecare parte a conectorilor.Aceste două săgeți trebuie așezate față în față înainte de a introduce conectorii.
> Odată introduși conectorii, fixați totul prin înșurubarea celor două butoane până când îmbinarea de legătură este ușor comprimată și deformată.
4. Lăsați sistemul să se răcească
În caz de temperatură ridicată sau după o călătorie lungă, sistemul electric se poate supraîncălzi.Lăsați bicicleta să se răcească fără a o folosi timp de câteva minute înainte de a reporni asistența electrică.
6. Porniți ecranul apăsând butonul ON / OFF
Porniți ecranul de control apăsând ON/ butonul OFF.
Dacă ecranul tot nu se aprinde, contactați-ne sau mergeți la unul dintre atelierele noastre DECATHLON pentru reparații.
Asistența electrică este activată în timpul pedalării, necesită aplicarea unei presiuni asupra pedalelor și selectarea unui mod de asistență adaptat efortului.
Dacă, în ciuda tuturor, asistența electrică nu se activează, urmați următoarele instrucțiuni:
1. Verificați încărcarea bateriei
Nivelul de încărcare a bateriei poate fi verificat apăsând butonul de alimentare a bateriei.
Dacă primul LED clipește sau nu se aprinde niciun LED, bateria este descărcată.Conectați-l la încărcătorul său și la o priză pentru al reîncărca.
2. Verificați dacă bateria este curată, cuplată și blocată corespunzător
> Verificați dacă conectorii bateriei și carcasa acesteia sunt curate și în stare bună.
> Bateria trebuie împinsă până la capăt în suport
La introducerea bateriei în suport, ar trebui să se audă un „clic”, care confirmă buna conectare a bateriei.
Apoi blocați bateria și scoateți cheia din încuietoare.
3. Verificați poziționarea magnetului senzorului de viteză pe roată
> Localizați magnetul atașat la una dintre spițele roții din spate.
> Acest magnet trebuie pozitionat vizavi de marcajul incercuit cu rosu din diagrama, la o distanta intre 5 si 17mm.
> Dacă nu, repoziționați magnetul.Pentru a face acest lucru, deșurubați-l folosind o șurubelniță Phillips, poziționați-l corect și strângeți șurubul pentru a-l fixa pe spiță.
4. Lăsați sistemul să se răcească
În caz de temperatură ridicată sau după o călătorie lungă, sistemul electric se poate supraîncălzi.Lăsați bicicleta să se răcească fără a o folosi timp de câteva minute înainte de a reporni asistența electrică.
5. Porniți ecranul apăsând butonul ON / OFF
Porniți ecranul de control apăsând Apăsați butonul butonul ON/OFF până când vedeți ecranul de start.
6. Selectați un alt mod de asistență decât zero
Dacă modul afișat pe ecran este modul 0, este normal să nu existe asistență electrică.
Selectați unul dintre modurile de asistență 1, 2 sau 3.
Odată ce a fost selectat un mod, pedalați în timp ce apăsați ferm pedalele.Măriți modul de asistență (3 fiind cel mai important) dacă efortul de pedalare pe care trebuie să-l asigurați pentru a obține asistență electrică este prea mare pentru dvs.
Dacă, în ciuda tuturor, asistența electrică tot nu funcționează, contactați-ne sau mergeți la unul dintre magazinele Decathlon.
Ar trebui să nu uitați să vă blocați bateria, mai ales când este în uz!
Încuietoarea este prezentă pentru a preveni furtul dar și pentru a ține bateria la o utilizare intensă (sărituri de borduri, denivelări etc.) și pentru a preveni alunecarea și deconectarea acesteia.
Verificați dacă bateria este bine așezată în suportul său, apoi blocați bateria.
Verificați introducerea bateriei și nu uitați să blocați bateria în siguranță înainte de fiecare utilizare.
Introducerea incompletă sau scuturarea în timpul utilizării (fără blocarea bateriei) va cauza o conexiune slabă a bateriei la sistemul electronic și nu va permite transmiterea completă și corectă a datelor precum starea de încărcare a bateriei.
> Primul LED clipește:Bateria este aproape goală și trebuie reîncărcată.Conectați-l la încărcătorul său și la o priză pentru al reîncărca.
> Al 2-lea LED clipește:Bateria a intrat în protecție "sub tensiune" în urma unei manipulări necorespunzătoare sau a unei perioade lungi de timp fără încărcare.Conectați-l la încărcătorul său și la o priză de alimentare cât mai curând posibil pentru a-l reîncărca și a-l scoate din protecție
> Dacă un alt LED clipește sau chiar mai multe, bateria este defectă.Aduceți bateria la un atelier Decathlon pentru a efectua un diagnostic complet al bateriei dumneavoastră.
Bateriile noi sunt depozitate în standby pentru a nu le uza.
Când îl utilizați pentru prima dată, trebuie să conectați bateria la încărcătorul său și la o priză pentru a o trezi dacă magazinul nu a făcut-o deja.
Dacă, în ciuda tuturor, bateria nu pornește, contactați-ne prin cererea de asistență sau mergeți la un atelier Decathlon.
EROARE 10 sau 12:BATERIA SUB TENSIUNE
Încărcați-vă bateria.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a diagnostica bateria
EROAREA 11:SUPRATENSIUNE BATERIE
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Porniți bicicleta.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a diagnostica bateria.
EROARE 20 sau 24:EROARE DE ALIMENTARE
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Reîncărcați bateria dacă este slab încărcată.
Porniți bicicleta.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROAREA 21 sau 23: SENZOR DE TEMPERATURĂ DEFECT
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Porniți bicicleta.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROAREA 25:EROARE ALIMENTARE MOTOR
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Reîncărcați bateria dacă este slab încărcată.
Porniți bicicleta.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROAREA 26:EROARE LA PORNIRE
Opriți bicicleta și lăsați sistemul să se răcească.Porniți bicicleta.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROARE 40 sau 41:SUPRATENSIUNEA MOTOR
Motorul este supraîncărcat.
Lăsați motorul să se răcească oprind bicicleta sau folosind mai puțină asistență (pedalând mai puțin puternic și selectând un mod de asistență mai scăzut) și reîncărcați bateria.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROAREA 42 sau 43:EROARE MOTOR
Motorul este supraîncărcat.
Lăsați motorul să se răcească, oprind bicicleta și folosind mai puțină asistență (pedalând mai puțin puternic și selectând un mod de asistență mai scăzut).Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROAREA 44:MOTOR SUPRAÎNCĂLZIT
Motorul este supraîncărcat.
Lăsați motorul să se răcească, oprind bicicleta și folosind mai puțină asistență (pedalând mai puțin puternic și selectând un mod de asistență mai scăzut).Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROAREA 45:COD DE EROARE CORECTAT ÎN TIMPUL UTILIZĂRII
Opriți bicicleta, apoi porniți din nou.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROAREA 46:MOTORUL NU FUNCȚIONEAZĂ ÎN CIUDA PRESIUNII EXERCITATE ASUPRA PEDALELOR
Opriți bicicleta și verificați conexiunea bateriei.Verificați apoi poziționarea magnetului senzorului de viteză poziționat pe una dintre spițele roții din spate.Acesta trebuie aliniat ca în fotografie.
Porniți bicicleta.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROAREA 60:EROARE DE COMUNICARE A BATERIEI ȘI A MOTORULUI
Opriți bicicleta și verificați introducerea bateriei.Porniți bicicleta.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROARE 70 / 71/ 72 sau 73:EROARE SENZOR DE CUPLU
Opriți bicicleta, apoi porniți din nou, având grijă să nu puneți un picior pe una dintre pedale când se aprinde ecranul.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROARE 80 / 82 / 83:EROARE DE PROGRAM SAU PARAMETRI MOTOR
Opriți și porniți din nou bicicleta.Dacă eroarea persistă, mergeți la un atelier DECATHLON pentru a efectua un diagnostic complet.
EROAREA 81:INFORMAȚII DE VITEZĂ NU SUNT RECUNOAȘTE
Verificați poziționarea magnetului senzorului de viteză poziționat pe una dintre spițele roții din spate .Acesta trebuie aliniat ca în fotografie.
Această bicicletă este echipată cu viteze integrate în butucul roții din spate (Nexus).
Avantajul:necesita putina intretinere, reglare si utilizare foarte simpla.
Atentie insa, schimbarea vitezelor trebuie facuta fara a pedala pentru a garanta o buna schimbare a vitezei si pentru a evita senzatiile de scartait sau de saritura brusca a treptelor.
În cazul unei schimbări slabe a treptelor, poate fi necesară o mică ajustare, urmați videoclipul.
Deoarece întreținerea regulată este necesară pentru a menține performanța bicicletei și a prelungi durata de viață a acesteia, găsiți aici toate sfaturile noastre de întreținere.
1. Înainte de fiecare ieșire, asigurați-vă că presiunea în anvelope este între 3,5 și 5 bari.
2. Reîncărcați bateria cel puțin la fiecare 3 luni.
3. În cazul unei absențe prelungite, comutați bateria în modul standby.
4. Depozitați bateria într-un loc uscat și răcoros, ferit de lumina directă a soarelui.
Găsiți piese de schimb pentru ELOPS 920 E - CADRU SUPERIOR ȘI CADRU Jos în Atelier și pe Decathlon.ro
BTWIN garanteaza produsul dumneavoastra, in conditii normale de utilizare, pe viata pentru cadru, furca, ghidon si tija, 2 ani pentru celelalte componente (baterie, componente electrice si componente mecanice cu exceptia pieselor de uzura) si manopera de la data cumpararii.