MTB ROCKRIDER AM FIFTY S

REF: 8641873

MTB ROCKRIDER AM 50S

2021

Această bicicletă MTB AM 50S a fost concepută pentru pedalarea pe TERENURI PREGĂTITE și pe TRASEE TEHNICE.

Această versiune a bicicletei noastre MTB cu suspensie integrală AM 50S îți oferă acces la plăcerea de a merge pe terenuri pregătite și trasee tehnice; este cea mai cea mai versatilă din gama All Mountain.Produsul este prevăzut: cu roți de 29" pentru mărimea L, XL și de 27,5" pentru S și M.

Prezentarea bicicletei MTB rockrider am fifty s

MTB ROCKRIDER AM FIFTY S

Prima utilizare

Rodajul frânelor

Atunci când bicicleta pleacă din magazinul nostru, plăcuțele și discurile sunt noi, prin urmare performanța frânării este slabă. O frânare puternică și continuă pe vreme rece (de exemplu, la coborâre), poate duce la o supraîncălzire și la un"efect de sticlă" la nivelul plăcuțelor.

Pentru a evita acest fenomen, care face ca frânele să devină complet inutilizabile, îți recomandăm rodajul frânelor. Rodajul va fi atins după 10 frânări pentru fiecare frână. Frânarea reprezintă decelerarea bruscă de la 25 la 5km/h, însă fără a bloca roata, folosind o singură frână pe rând.

DACĂ poți observa un strat subțire, neted și lucios pe plăcuțele de frână, probabil că a avut loc efectul de sticlă. Pentru a remedia această problemă și pentru a evita să le arunci, le poți șlefui ușor cu un șmirghel cu granulație fină (p120). Nu uita să porți mănuși și o mască atunci când șlefuiești plăcuțele. În continuare, refixează plăcuțele și efectuează un rodaj nou.

RODAJUL FRÂNELOR
Determinarea presiunii din cauciucurile mele în modul Tubetype

Presiunile minime și maxime ale cauciucului din fabrică cu camera de aer (Tubetype) sunt indicate pe marginea cauciucului.

Nu uita însă că umflarea cauciucurilor este personalizabilă, iar presiunea va depinde de greutatea ta, de terenul pe care pedalezi și de alegerea ta.
Așadar, trebuie să găsești echilibrul dintre randamentul la pedalare (presiune ridicată) și confort/aderență (presiune joasă).

De aceea, vei proceda astfel:
Găsiți o buclă scurtă (5-10 minute) care să acopere cât mai mult teren posibil (noroi, teren accidentat, rădăcini, pavele etc.)Umflă cauciucurile la presiunea maximă recomandată, apoi pedalează în jurul buclei. În cazul în care cauciucul este prea rigid și simți că nu ai suficient confort sau aderență în viraje, coboară presiunea. Reîncepe până găsești presiunea optimă a cauciucurilor.

Ai grijă să nu cobori mai mult de presiunea minimă recomandată, altfel riști să faci pană.
Un cauciuc bine umflat este un element esențial în practicarea sportului tău. Îți recomandăm să verifici în mod consecvent presiunea din cauciucurile tale.

HUTCHINSON KRAKEN
Determinarea presiunii din cauciucurile mele în modul tubeless

TUBELESS este o bună metodă de a profita din plin de performanța unui cauciuc. Presiunea este mai slabă decât în cazul unui cauciuc Tubetype (cu cameră). Dacă este mai puțin umflat, "carcasa" cauciucului va putea intra în contact cu solul. Și aceasta fără a fi blocată de camera de aer.

În cazul Tubeless, obiectivul este de coborî presiunea pentru a profita de cauciuc fără ca janta să atingă solul în timpul traversării unui obstacol.

Îți recomandăm să nu depășești presiunea de 3 bar pentru TUBELESS, în caz contrar jantele din aluminiu s-ar putea deforma.

Un cauciuc bine umflat este un element esențial în practicarea sportului tău. Îți recomandăm să verifici în mod consecvent presiunea din cauciucurile tale.

NB : Spre deosebire de jantele tale, cauciucurile HUTCHINSON TORO nu sunt compatibile cu TUBELESS. Dacă dorești să treci la TUBELESS, trebuie să înlocuiești cauciucul.

TUBELESS
Trecerea roților în modul Tubeless

Pentru a limita riscurile de perforare sau de ciupire a camerelor de aer, pentru a îmbunătăți grip-ul și confortul, este posibilă trecerea roților de la bicicleta ta MTB în modul TUBELESS. Roțile tale sunt Tubeless Ready, adică fondul de jantă etanș este deja fixat. Mai ai nevoie doar de'o pereche de cauciucuri Tubeless Ready, de supape Tubeless PRESTA și de lichid preventiv (anti-pană). Îți recomandăm să porți mănuși și ochelari pentru a te proteja în cazul unei posibile explozii.

Pentru a trece roțile în modul Tubeless, respectă aceste etape:

1. Demontează roata
2. Scoate cauciucul și camera de aer originală a jantei
3. Verifică dacă fondul de jantă este bine lipit și dacă nu prezintă bule sau tăieturi
4. Inserează o valvă TUBELESS PRESTA în interior, în orificiul jantei.
5. Adaugă 90 ml (70 ml) de lichid preventiv anti-pană pentru un cauciuc de 29" (27,5")
6. Fixează noul cauciuc specific TUBELESS
7. Umflă tare roata astfel încât cauciucul să se lipească de jantă. Atenție! Nu depăși niciodată presiunea de 3 bari, altfel există riscul de deteriorare a jantelor din aluminiu.

Dacă această operațiune îți pare prea delicată, mergi în atelierul DECATHLON cel mai apropiat de tine și solicită ajutorul.

Determinarea reglării furcii

Furca ta ROCKSHOX RECON necesită o reglare personalizată în funcție de stilul tău de pedalare, de teren și de gusturile tale, însă mai ales în funcție de greutatea ta.

Pentru a ști presiunea și relaxarea recomandate pentru furca ta, poți face clic pe linkul următor. Atunci ți se va solicita greutatea complet echipat (cască, încălțăminte și rucsac de hidratare) și modelul bicicletei tale: un MTB.

Astfel, aplicația va calcula presiunea recomandată (în psi) și reglajul în număr de clicuri plecând de la poziția vizată complet în sensul acelor de ceasornic (poziție lentă).

Presiunea permite reglarea a ceea ce numim SAG (cursa negativă), adică gradul de afundare a suspensiei atunci când ciclistul urcă pe bicicletă. Pentru o practică mai flexibilă și pentru mai mult confort, preferăm un SAG ridicat (între 30% și 35%). Pentru o practică mai competitivă, mai performantă, se recomandă mai degrabă rigiditatea (între 20% și 25%).

Relaxarea(sau rebound-ul) determină viteza la care suspensia revine în poziția inițială după amortizarea unui șoc. Recomandăm reglarea rebound-ului în funcție de condiția ta fizică și de nivelul de pedalare. Rotița de reglare a rebound-ului se află în cămașa dreaptă a furcii tale (vezi imaginea).

Acum, după ce ai determinat reglajele recomandate ale furcii tale, poți consulta rubrica"REGLAREA SAG-ULUI FURCII MELE".

REGLAREA FURCII
Reglarea sag-ului furcii mele

După ce ai determinat setările dorite pentru furca ta, va trebui să fii însoțit de cineva și să te echipezi cu o pompă de suspensie.

Poți urmări materialul video pentru a învăța cum să reglezi SAG-ul furcii tale.

NB : Capacul supapei are rolul de a proteja supapa de praf și nu reține în niciun caz presiunea suspensiei. Așa că nu are rost să îl filetezi prea strâns!

Reglarea SAG-ului amortizorului mei

Pentru o bicicletă MTB echilibrată în comportament, îți recomandă corelarea SAG-ului furcii sale cu cel al amortizorului. Ajustarea este aproximativ aceeași cu cea a furcii tale:

Vei avea nevoie de cineva care să te însoțească și vei avea nevoie de o pompă de suspensie de înaltă presiune și de o riglă sau o bandă de măsurare.

Pentru început, umflă suspensia urmărind reglajele recomandate ale amortizorului tău. În continuare, solicită persoanei să stabilizeze bicicleta MTB pentru ca tu să poți urca. Măsoară afundarea după ce te-ai instalat pe bicicletă. Pentru a crește SAG-ul, coboară presiunea suspensiei tale și, pentru a o reduce, umflă puțin mai mult suspensia ta.

Ca în cazul furcii, pentru o practică mai flexibilă sau pentru un plus de confort, preferăm un SAG ridicat (între 30% și 35%). Pentru o practică mai competitivă, mai performantă, se recomandă mai degrabă rigiditatea (între 20% și 25%).

NB : Capacul supapei are rolul de a proteja supapa de praf și nu reține în niciun caz presiunea suspensiei. Așa că nu are rost să îl filetezi prea strâns!

Amortizor

Întreținerea bicicletei MTB

Întreținerea bicicletei MTB este esențială pentru prelungirea duratei de viață a componentelor și pentru a-ți oferi satisfacție suplimentară în practicarea sportului. Pe lângă partea estetică a unei biciclete curate, o întreținere neglijentă îți poate provoca câteva probleme care ar putea duce la accidente: cablu deteriorat, rugină, scurgeri, uzură prematură etc.

O întreținere corespunzătoare va fi benefică pentru practica sportivă, componentele vor avea o durată de viață mai mare, iar impactul ecologic al bicicletei va fi mai mic.

Odată cu primele plimbări, anumite componente se pot mișca ușor.
De aceea, îți propunem o revizie gratuită a bicicletei tale MTB în termen de 6 luni de la achiziționarea bicicletei.

Curățarea bicicletei MTB

Pentru o curățare corespunzătoare a bicicletei, folosește o soluție de curățare pentru biciclete, un burete și o perie.

Clătește bicicleta cu jetul de apă înainte de aplicarea de produse de curățare. În continuare, utilizează buretele și peria pentru a aplica produsele în mod eficient. Este important să lași produsul să acționeze înainte de a clăti bicicleta.
Acest lucru se va face la o distanță rezonabilă, pentru a nu afecta elementele mecanice.
În sfârșit, șterge bicicleta cu o lavetă uscată, curată și moale.

De asemenea, evită utilizarea unui curățitor sub presiune, deoarece apa ar putea pătrunde în rulmenți și ar putea deteriora în mod permanent componentele electrice.

Schimbarea plăcuțelor de frână

Pentru început, scoate roata. Folosește un distanțier de plăcuțe sau o șurubelniță plată pentru a separa plăcuțele și pentru a fixa pistoanele în poziția lor inițială.

Desfă șurubul care susține plăcuțele, apoi scoate plăcuțele din locașul lor. Pregătește-le pe cele noi poziționând arcul între ele.

Introdu noile plăcuțe în etrierul de frână respectând sensul (R/RIGHT pentru dreapta și L/LEFT pentru stânga). Finalizează operația fixând șurubul și șaiba.

Poți remonta roata, apoi poți pompa frânele de aproximativ zece ori pentru a apropia plăcuțele. Apoi verifică dacă plăcuțele sunt bine fixate și dacă nu se freacă de disc. Efectuează rodajul noilor plăcuțe.

Reglarea etrierului discului hidraulic

Pentru realizarea acestei operațiuni ai nevoie de o cheie imbus de 5 mm.

Deșurubează etrierul de frână și acționează maneta frânei. Este importantă susținerea levierului de frână acționat, înainte de înșurubarea etrierului la 9,5Nm.

În continuare, realizează un control vizual pentru a observa dacă discul și plăcuțele sunt în contact.

REGLAREA ETRIERULUI DISCULUI HIDRAULIC

Aerisirea sistemului de frânare

Dacă maneta frânei este slăbită și/sau atinge ghidonul înainte de a frâna, este necesară aerisirea sistemului de frânare. Pentru păstrarea unei frânări optime, îți recomandăm aerisirea frânelor o dată pe an.

Intervenția este relativ complexă și necesită instrumente adaptate. Dacă nu ai instrumentele necesare sau nu ești stăpân pe situație, poți merge în unul din atelierele Decathlon și poți solicita ajutorul tehnicienilor noștri. Dacă te descurci singur, te poți folosi de materialul video și de instrucțiunile de întreținere ale sistemului de frânare, care se află în partea de jos a capitolului INSTRUCȚIUNI.

NB : Materialul video este destinat etrierilor de frână SRAM, echipați cu tehnologia Bleeding Edge; etrierii nu sunt echipați cu această tehnologie, însă procesul este echivalent, doar capătul se schimbă.

Întreținerea furcii mele

Furca figurează printre componentele cele mai solicitate ale unei biciclete MTB și trebuie să fie întreținută cu rigurozitate, pentru asigurarea unui anumit confort și a unei siguranțe totale pe terenuri tehnice. Prin urmare, îți recomandăm să ai grijă în mod consecvent de furca ta.

Pentru prelungirea la maxim a duratei de viață a furcii tale sunt necesare mai multe întrețineri:

După fiecare ieșire, curăță bine murdăria și praful. Acest lucru va reduce riscul ca murdăria să ajungă la cămașă. De asemenea, poți aplica puțină vaselină SRAM Butter pe garnituri, pentru a evita uscarea. Cu toate acestea, îndepărtează excedentul pentru a evita acumularea prafului.

Pentru a garanta o lubrifiere internă optimă, poți întoarce bicicleta invers (cu roțile în sus) pe durata nopții. Uleiul va absorni spuma de pe garniturile ștergătoarelor din interiorul cămășilor.

Următoarele două întrețineri sunt puțin mai complexe , deoarece necesită demontarea furcii. Dacă nu ai instrumentele necesare sau nu ești stăpân pe situație, poți merge în unul din atelierele Decathlon și poți solicita ajutorul tehnicienilor noștri.

După 50 de ore de practică, poți realiza o întreținere de bază, adică schimbarea uleiului de lubrifiere, a semeringurilor și a garniturilor .

După 200 de ore de practică, poți realiza o întreținere completă a furcii tale, prin înlocuirea tuturor garniturilor, a uleiului de lubrifiere și a uleiului conținut în cartușul de amortizare.

Întreținerea amortizorului

La fel ca și furca, amortizorul asigură un anumit confort și o siguranță totală pe terenuri tehnice. Prin urmare, îți recomandăm să ai grijă în mod consecvent de amortizorul tău.

Pentru prelungirea la maxim a duratei de viață a amortizorului tău sunt necesare mai multe întrețineri:

După fiecare ieșire, curăță bine murdăria și praful. Acest lucru va reduce riscul ca murdăria să ajungă la amortizor.

Următoarele două întrețineri sunt puțin mai complexe deoarece necesită demontarea amortizorului. Dacă nu ai instrumentele necesare sau nu ești stăpân pe situație, poți merge în unul din atelierele Decathlon și poți solicita ajutorul tehnicienilor noștri.

După 50 de ore de practică, poți realiza înlocuirea garniturilor pentru furca de aer.

După 100 de ore de practică, poți realiza o întreținere completă a amortizorului, prin înlocuirea tuturor garniturilor, a uleiului de lubrifiere și a uleiului conținut în cartușul de amortizare.

MTB ROCKRIDER AM FIFTY S
Întreținerea tijei de șa telescopice

După o ieșire, curăță bine tija de șa cu o lavetă curată. 
Evită spălarea cu o cantitate mare de apă sau cu furtunul, deoarece s-ar putea deteriora. 
Ștergerea cu o lavetă ușor umedă este suficientă. 

MTB ROCKRIDER AM FIFTY S
Verificarea uzurii lanțului

Un lanț uzat îngreunează schimbarea vitezelor și determină o uzură permanentă a casetei și a foii.

Poți verifica uzura lanțului cu ajutorul unui tester de uzură. Este suficient să așezi crestătura de pe tester între două verigi ale lanțului și să lași să cadă cealaltă parte pe lanț. Dacă aceasta se afundă complet între două zale, lanțul este uzat și este important să îl înlocuiești rapid, pentru a nu afecta caseta și foaia.

Îți recomandăm înlocuirea lanțului de la 50% uzură. Dincolo de 75%, trebuie să înlocuiești lanțul, caseta și foaia; de aceea, se recomandă înlocuirea consecventă a lanțului pentru a evita uzura prematură a ansamblului transmisiei.

TESTER UZURĂ LANȚ BICICLETĂ

Repararea bicicletei MTB

MTB este o practică sportivă abruptă, în care mediul uneori ostil poate duce la defecțiuni.
Chiar și cu o întreținere ireproșabilă, se întâmplă frecvent defecțiuni ale componentelor.

În general, reparațiile bicicletei sunt simple și te vom ajuta să le efectuezi.
Cu toate acestea, dacă nu te simți în largul tău sau dacă nu ai sculele potrivite, mergi într-un atelier Decathlon, iar tehnicienii noștri te vor ajuta cu reparațiile.

Pentru repararea unei biciclete MTB, nu ezita să te echipezi așa cum trebuie.
Anumite instrumente sunt specifice pieselor de bicicletă (cheie cu lanț, cheie tubulară pentru casetă etc), iar altele sunt mai comune (chei imbus, clești etc…)
Iată o listă de produse care te-ar putea ajuta foarte mult la întreținerea și repararea bicicletei tale MTB.

Repararea unei pene tubetype

Pentru a repara o pană, ai nevoie: de o pompă, de un bazin de apă, de o lavetă și de un kit de cameră de aer.

Aplică puțină presiune în camera de aer. Pentru a repara pana, poți introduce camera de aer în apă sau o poți trece dreptul încheieturi tale, pentru a simți locul pe unde scapă aer.

După identificarea orificiului, șterge camera de aer cu ajutorul lavetei și treci la faza de frecare cu ajutorul șmirghelului din kit Acest lucru permite pregătirea camerei de aer pentru lipire și asigurarea unei aderențe maxime a adezivului.

Pune adeziv din abundență în jurul orificiului și așteaptă timp de 3-5 minute.

Apoi, aplică petecul pe orificiu și ține apăsat timp de câteva minute.

Apoi poți băga înapoi camera de aer în cauciuc!

MTB ROCKRIDER XC 500 29" EAGLE LIGHT ALBASTRU

Repararea unei pene tubeless

Pentru repararea unui cauciuc TUBELESS, urmărește aceste etape: 

1/ Îndepărtează corpul străin din cauciuc.
2/ Curăță orificiul cu pila acoperită cu adeziv.
3/ Introdu șnurul de vulcanizare suportul său. Nu ezita să forțezi puțin, pentru a asigura etanșeitatea!
4/ Acoperă cu adeziv șnurul de vulcanizare și suportul de șnur.
5/ Introdu pe jumătate șnurul de vulcanizare în orificiul cauciucului.
6/ Scoate ușor șnurul de vulcanizare din ac.
7/ Taie șnurul de vulcanizare la 3 mm de suprafața cauciucului.

Această reparație este posibilă pentru micile orificii de până la 6 mm; dacă pana este mai mare, schimbă cauciucul. 

KIT DE REPARARE TUBELESS
Remedierea deformării roții

Atunci când pedalezi și treci peste obstacole, tensiunea spițelor tale poate modifica și poate deforma roata.

La primele plimbări cu bicicleta ta nouă, mai multe elemente se vor mișca în mod natural și se vor așeza la loc. Este cazul spițelor roților tale, pe care este posibil să le auzi trosnind. Aceste zgomote sunt cauzate de torsiunea reziduală în timpul asamblării. Cu toate acestea, roata nu trebuie să fie deformată. Însă, dacă este cazul, profită de revizia gratuită din primele 6 luni în unul din atelierele DECATHLON, pentru a remedia această ușoară deformare.

Pentru a remedia singur această deformare, ai nevoie de o cheie pentru spițe, de un suport de centrare și de un comparator de aliniere.

Poziționează bicicleta pe suportul de reparații sau întoarce-o cu roțile în sus, așezată pe șa. Demontează roata și scoate cauciucul și camera de aer. Remontează roata fără cauciuc pe bicicletă (sau pe suportul de centrare), apoi poziționează-te cu fața spre roată. Rotește-o și verifică dacă se rotește corect în comparație cu cadrul bicicletei. Dacă roata pare să urce sau să coboare în raport cu axa verticală, spunem că are un "salt", dacă roata pare să oscileze pe axa orizontală, are o "deformare laterală".

Pentru a remedia acest lucru, este suficient să restrângi sau să slăbești tensiunea spițelor la nivelul deformării laterale sau al saltului. Pentru aceasta, poți solicita ajutorul în cadrul unuia dintre atelierele noastre DECATHLON.

Remedierea deformării roții
Înlocuirea cablului și a cămășilor transmisiei mele

Dacă vitezele se schimbă greu în spate și dacă maneta de schimbare a vitezelor nu răspunde corect la comenzi, cablul și cămășile ar putea fi prinse.

Prin urmare trebuie să remediezi schimbarea vitezelor. Poți solicita ajutorul unui tehnician într-unul din atelierele DECATHLON sau poți face singur această reparație urmărind acest material video. 

NB : În cazul în care utilizezi în mod consecvent bicicleta MTB în condiții de umiditate și de noroi sau dacă obișnuiești să speli în mod consecvent cu multă apă bicicleta MTB, înlocuirea cămășilor și a cablurilor trebuie să fie efectuată în mod frecvent. Spălarea bicicletei cu furtunul cu apă nu este recomandată, deoarece această practică împinge murdăria înapoi în cămăși.

ÎNLOCUIREA CABLULUI DE TRANSMISIE

Înlocuirea cablului și a cămășilor tijei de șa telescopice

Dacă tija de șa telescopică nu mai funcționează sau dacă simți că maneta se slăbește, cablul ar putea fi prins. Pentru înlocuirea cablului și a cămășii, poți consulta acest material video.

NB : Trecerea cablului este ușor diferită la bicicleta ta MTB AM 50 S. Cablul trece în exterior pe sub tubul diagonal pentru a intra în tubul șeii, imediat deasupra monoblocului pedalier.

MTB ROCKRIDER AM FIFTY S

Înlocuirea urechii de schimbător

O ureche îndoită provoacă o dezaliniere a schimbătorului, care nu mai poate asigura buna funcționare.

Așază-te în spatele bicicletei și urmărește alinierea schimbătorului.
Dacă urechea este îndoită sau ruptă, mergi într-un atelier Decathlon pentru înlocuirea urechii schimbătorului sau înlocuiește-o singur urmărind acest material video SRAM TECH.

NB : Materialul video abordează o ureche universală de schimbător, manipularea rămâne aceeași pentru o ureche de schimbător ROCKRIDER XC/AM

Repararea sau înlocuirea lanțului

S-a rupt lanțul?Repară singur lanțul urmărind acest material video sau mergi într-unul din atelierele noastre Decathlon pentru a solicita ajutorul tehnicienilor.

Dacă vrei să te ocupi singur de asta, ai nevoie: de o presă de lanț sau de un clește cu prindere rapidă, de un lanț nou și de un dispozitiv de prindere rapidă 12V.

Poziționează lanțul pe ultimul dintre pinioane. Scoate dispozitivul de prindere rapidă cu ajutorul cleștelui sau al presei de lanț, apoi scoate vechiul lanț din transmisie Poziționează noul lanț pe ultimul dintre pinioane și pe cea mai mică dintre foi, pentru a stabili lungimea optimă mai ușor. Lanțul trebuie să fie la același nivel, să nu lase "burtă".Atenție! ​ Mai bine îndepărtăm cu grijă câteva zale și după mai rectificăm decât să fie prea scurt.După determinarea lungimii, taie lanțul la lungimea potrivită cu ajutorul presei de lanț.

În cele din urmă, instalează dispozitivul de prindere rapidă pe lanț, cu partea curbată în exteriorul lanțului. Fă o tură de pedalier pentru a poziționa dispozitivul de prindere rapidă în partea superioară a lanțului și apăsând cu mâna, asigură-te că poziționarea este optimă.

Ia cu tine un dispozitiv de prindere rapidă atunci când faci plimbări cu MTB. În caz de rupere a lanțului, vei putea astfel să îl repari ușor la fața locului.

NB : La o casetă cu 12 viteze, dispozitivul de prindere rapidă este ușor curbat pentru a facilita trecerea lanțului în transmisie. Atenție! Un dispozitiv de prindere rapidă cu 11 viteze sau mai puține se va bloca pe o astfel de transmisie.

Schimbarea casetei

Pentru a verifica uzura casetei, este suficient să verifici starea pinioanelor tale. Dacă dinții sunt ascuțiți, caseta trebuie schimbată. Un lanț uzat va favoriza uzura casetei, prin urmare verifică în mod consecvent starea lanțului.

Poți solicita ajutorul într-un atelier Decathlon pentru înlocuirea casetei sau poți să o înlocuiești singur.

Pentru aceasta, ai nevoie de o cheie tubulară pentru casete compatibilă și de o cheie cu lanț. Demontează roata din spate, apoi plasează cheia cu lanț pe un pinion suficient de mare pentru a bloca rotația casetei. Apoi poziționează cheia tubulară pentru casetă în centrul casetei, defiletează cu ajutorul unei chei și blochează rotația cu ajutorul cheii cu lanț. Caseta este acum separată de roată și poți să o scoți ușor integral sau pinion cu pinion.

Înainte de fixarea noii casete, curăță corpul roții libere. De asemenea, poți unge ușor canelurile pentru a facilita o viitoare demontare. Poziționează noua casetă pe corpul roții libere și strânge totul. Nu se recomandă strângere cu prea tare. Dacă ai o cheie dinamometrică, poți să o reglezi la 40 N.m pentru strângere.

NB : Fii atent mereu la compatibilitatea componentelor de transmisie : corpul casetei, marca, gama și numărul de viteze. 
SRAM propune tehnologia EAGLE, care face ca transmisia ta să fie compatibilă cu toate componentele SRAM EAGLE, indiferent de nivelul gamei. Atenție! Cu toate acestea, ar putea fi necesară schimbarea lanțului sau scurtarea în funcție de format și de dinții noii casete sau ai noii foi.

SRAM-CASETĂ-10V

Piese de schimb

Este necesară înlocuirea anumitor componente?
Descoperă toate piesele noastre de schimb pentru MTB AM 50 S aici.

Instrucțiuni

MTB ROCKRIDER XC 500 29" EAGLE LIGHT ALBASTRU
Garanție

Ai nevoie de garanția pentru bicicleta ta MTB AM 50 S?

FRÂNARE

Ai nevoie de instrucțiuni  pentru sistemul tău de frânare?

SUSPENSIE

Ai nevoie de instrucțiuni pentru furca ta?

Instrucțiuni

Ai nevoie de cuplurile de strângere ale cadrului tău?

MTB ROCKRIDER XC 500 29" EAGLE LIGHT ALBASTRU

Angajamentele noastre

ROCKRIDER oferă garanție pe viață pentru cadrul, ghidonul și pipa bicicletei tale MTB (în condiții normale de utilizare).

Pentru celelalte componente, garanția este de 2 ani.

Odată cu primele plimbări, anumite componente se pot mișca ușor. De aceea, îți propunem o revizie gratuită a bicicletei tale MTB în termen de 6 luni de la achiziționarea bicicletei.

Părerea ta contează!

Indiferent dacă este pozitivă sau negativă, părerea ta contează foarte mult pentru noi. Iată de ce părerea ta este atât de importantă:

  • Exprimă-ți părerea

    Pentru a-ți exprima părerea în orice
    moment

    Părerile clienților cu privire la calitatea produsului sunt foarte importante pentru noi!

  • Ajutor

    Ajutor pentru ceilalți sportivi 

    Părerea ta va fi de ajutor pentru ceilalți sportivi atunci când aleg să cumpere un produs !

  • Îmbunătățire

    Pentru a contribui la îmbunătățirea produselor noastre

    Folosim feedback-urile voastre pentru îmbunătățirea produselor noastre!