GARANȚIA DOMYOS PENTRU DISPOZITIVE DE FITNESS DECATHLON CARDIO

Garanția domyos

Ai achiziționat sau vrei să achiziționezi un dispozitiv Domyos Fitness și ai întrebări despre garanția produsului tău, această pagină a fost special concepută pentru a le răspunde.

Am o întrebare despre garanția domyos?

Ai întrebări despre garanția echipamentului tău Domyos Fitness, toate răspunsurile le vei găsi mai jos.

Cât durează garanția domyos?

Garanția legală pentru echipamentele Fitness Domyos este de 2 ani.

Domyos aplică și o garanție comercială de 5 ani asupra structurilor.

Structura este considerată a fi toate piesele metalice sudate între ele în fabrică.

Acest set de piese reprezintă șasiul dispozitivului tău.

Restul dispozitivului este format din piese de schimb.

Această garanție se aplică numai produselor Domyos (noi sau resigilate) achiziționate de la DECATHLON.

Vi se poate cere o dovadă (factură sau chitanță) pentru a solicita garanția.

Cum funcționeză garanția domyos ?

O întrebare, o problemă cu produsul tău, site-ul nostru de asistență și echipele noastre tehnice sunt la dispoziție pentru a te ajuta .

Odată ajuns pe site-ul de service post-vânzare, tot ce trebuie să faci este să-ți selectezi produsul pentru a accesa tot conținutul acestuia (FAQ, videoclipuri de reparații, sfaturi de întreținere, piese de schimb etc.).

Și dacă asta nu este suficient, îți oferim posibilitatea de a solicita asistență pentru a fi pus în contact cu echipele noastre tehnice locale.

Tehnicienii noștri vor încerca să îți ofere cea mai potrivită soluție.

Această garanție se aplică numai produselor Domyos (nou sau resigilate) achiziționate de la DECATHLON (exclus Trocathlon) cu prezentarea dovezii de cumpărare.

Serviciul post-vânzare

Cum funcționează dacă nu sunt în Franța?

Politica de garanție și procedura de asistență pot fi adaptate la nivel local.

Dacă țara ta de reședință nu este disponibilă în lista de pe pagina de start a site-ului de asistență sau dacă produsul nu este disponibil, te rugăm să contactezi cel mai apropiat magazin Decathlon.

Echipa locală te va putea sfătui cu privire la procedura de urmat.

Suport pentru site-ul web
Ce nu este acoperit de garanție?

Garanția Domyos nu acoperă:

- uzura normală a pieselor (de exemplu:spumă de protecție),

- utilizarea în afara uzului casnic a produsului (de ex.:comunitate, sală de sport, asociație etc.) cu excepția produselor de uz semiprofesional

- un montaj care nu respectă instrucțiunile furnizate cu produsul,

- nerespectarea instrucțiunilor de utilizare și siguranță definite în instrucțiunile furnizate împreună cu produsul (de ex.:utilizare în aer liber),

- nerespectarea recomandărilor de depozitare (nu depozitați în aer liber sau într-un loc cu variații puternice de temperatură și/sau umiditate, cum ar fi un verandă, garaj etc.),

- lipsa întreținerii produsului (de ex.:strângerea regulată a șuruburilor, curățarea produsului după utilizare),

- utilizarea de produse agresive (de ex.:detergenți) la întreținerea produsului,

- zgârieturi, coroziune și decolorare,

- socuri, căderi si mai general orice cauza fără legătura cu calitatea produsului.

DOMYOS își rezervă dreptul de a verifica dacă sunt îndeplinite toate condițiile de aplicare a garanției și de a implementa toate măsurile utile și necesare pentru verificarea acesteia.

Cât timp sunt disponibile piesele de schimb pentru echipamentul meu de fitness domyos?

Piesele sunt disponibile în perioada de garanție legală a produsului.

Din 2020 am decis să extindem această disponibilitate la 10 ani de la sfârșitul duratei de viață a produsului.

Cu toate acestea, este posibil ca piesa originală să nu mai fie disponibilă.

În acest caz, găsim o piesă Domyos compatibilă, datorită căreia garantăm beneficii echivalente sau mai mari pentru utilizator.

Cine suntem noi ?

O echipă de entuziaști care servește utilizatorii noștri și echipele noastre de proiectare pentru a-ți oferi cea mai bună experiență de fitness.Cu sediul în Franța, suntem în contact permanent cu tehnicienii noștri din Franța și din întreaga lume pentru a colecta feedback-ul tău.

Ca parte a echipei de proiectare Domyos, facem tot ce putem pentru a ne asigura că produsele noastre sunt îmbunătățite datorită ție.

În final, lucrăm în fiecare zi pentru a pune la dispoziție toate informațiile utile pentru asamblarea, întreținerea și repararea produselor Domyos.