E-CONNECTED

CONTUL MEU

Cum creez un cont?

Pentru a crea un cont, trebuie doar să descărcați aplicația e-connected și să faceți clic pe opțiunea de „creare cont”. Apoi vă veți putea „autentifica” folosind adresa de mail și parola pe care le-ați ales la crearea contului. În orice caz, nu veți putea utiliza aplicația fără a crea un cont.

Am creat deja un cont pentru a accesa Décathlon coach, trebuie să creez un nou cont pentru aplicația e-connected?

Nu, vă puteți identifica în mod direct folosind adresa de mail și parola contului care vă permite accesul la Domyos Live la Décathlon coach. Aplicația noastră este concepută a fi cât mai simplă posibilă;) !

Am creat deja un cont pentru a accesa live, trebuie să creez un nou cont pentru aplicația e-connected?

Nu, vă puteți identifica în mod direct folosind adresa de mail și parola contului care vă permite accesul la Domyos Live. Aplicația noastră este concepută a fi cât mai simplă posibilă;) !

Nu pot să îmi accesez contul

Dacă nu ați făcut nicio greșeală la adresa de mail sau parolă, verificați-vă conexiunea la internet! E posibil să nu fiți conectați corespunzător la rețea. Dacă nu funcționează nici după reinițializarea conexiunii? E posibil ca problema să fie pe partea noastră, iar în acest caz, noi facem totul posibil pentru a o soluționa cât mai rapid.

Pot crea mai multe conturi de utilizator pe aceeași aplicație?

Puteți crea diferite conturi de utilizator, însă toate trebuie să aibă o adresă de mail distinctă. Pentru a că conecta cu un alt cont, accesați setările aplicației (rotița dințată din dreapta jos) și faceți clic pe „Deconectare”. Apoi vă veți putea autentifica folosind un alt cont.

PB PENTRU APLICAȚIE ȘI DISPOZITIV

Împreună cu care smartphone-uri sau tablete pot utiliza eu aplicația?

Aplicația Domyos E-connected este disponibilă pentru toate dispozitivele (tablete și smartphone-uri) Android și Apple echipate cu o tehnologie Bluetooth Low Energy (4.0 și +). În ceea ce privește dispozitivele Android, versiunea minimă necesară a sistemului de operare este 4.4, iar pentru dispozitivele Apple, versiunea minimă necesară a sistemului iOS este 9.0. Sau iphone 4S și modelele superioare și iPad 3 și modelele superioare. În orice caz, dacă smartphone-ul dvs. nu este corespunzător, nu veți putea descărca aplicația din magazin (Google Play sau App Store). Aceasta va fi invizibilă.

Tableta sau smartphone-ul meu dispune de versiunea corespunzătoare de Android și de Bluetooth Low Energy, însă aplicația nu funcționează

Anumite smartphone-uri sau tablete care dispun de un sistem de operare Android suficient și de Bluetooth Low Energy pot fi din nefericire incompatibile cu aplicația E-connected. Practic, anumite date instalate original pe smartphone sau tabletă pot cauza funcționări necorespunzătoare pentru aplicația E-connected și imposibilitatea de utilizare a acesteia. Nu putem fi răspunzători în cazul unei astfel de funcționări necorespunzătoare.

Nu pot conecta smartphone-ul sau tableta la consola bicicletei

1. Descărcați aplicația „Domyos E-connected” GRATUIT de pe App Store sau Google Play.

2. Activați funcția bluetooth de la tabletă/smartphone.

3. Deschideți aplicația.

4. Porniţi aparatul dvs. de fitness.

5. Dacă aveți doar un aparat acesta trebuie să apară verde în partea de dreapta sus a aplicației (conexiunea se realizează automat). Dacă aveți mai mult sau dacă s-a asociat aparatul fitness al vecinului, selectați aparatul dvs. făcând clic pe pictograma bluetooth și selectând apoi numele aparatului dvs. (Numele aparatului dvs. apare în partea de jos a consolei)

6. Lansați o sesiune liberă sau un program și puneți tableta/smartphone-ul pe suportul pentru tabletă al aparatului dvs. de fitness.

Pot transmite prin Chromecast aplicația pe televizor?

Desigur, de pe un aparat Android vă puteți conecta la Chromecast și partaja ecranul tabletei/smartphone-ului dvs. cu televizorul. Pentru iOS, trebuie să transmiteți prin Apple TV.

Cum pot vizualiza performanțele mele?

Toate performanțele dvs. pot fi vizualizate în fila „Statistici” a aplicației (pictogramă cu grafice în partea de dreapta jos), nu uitați să selectați filtrul corespunzător antrenamentului dvs. în partea de stânga sus (bicicletă de apartament, bicicletă eliptică sau bandă de alergat sau toate cele trei dacă aveți mai multe echipamente) și perioada pentru care doriți să verificați performanțele dvs. Desigur, puteți face clic pe diverse date (viteză, kilometri, calorii...) pentru a modifica afișarea graficului. Prin contul dvs. Geonaute aveți de asemenea posibilitatea de a vedea statisticile dvs. din aplicația Decathlon Coach (disponibilă pe Play Store și iTunes) sau pe site-ul web http://www.decathloncoach.com/fr/home/

Această aplicație poate servi drept element suplimentar pentru E-connected și poate fi de asemenea utilă la practicarea de diferite sporturi pentru a vizualiza toate performanțele dvs.

Ce înseamnă diferitele pictograme din statistici și de la sfârșitul sesiunii?

1: Durata efortului,

2: Număr de calorii arse,

3: Viteză medie,

4: Rotire medie per minut,

5: Rezistență medie

6: Ritm cardiac mediu per minut,

7: Înclinare medie,

8: Pantă,

9: Distanță parcursă,

10: Timp per kilometru,

11: Viteză maximă,

12: Rotire maximă per minut,

13: Rezistență maximă,

14: Ritm cardiac maxim per minut,

15: Înclinare maximă 

Ce reprezintă curbele din timpul activității mele?

Curba galbenă reprezintă viteza, iar blocul gri este nivelul de rezistență setat pe consola aparatului dvs. 

Pot conecta diferite echipamente prin Bluetooth la telefonul meu în mod simultan?

În general tehnologia Bluetooth permite conectarea de diferite aparate (de obicei maxim 5 în același timp). Puteți să mai conectați tableta/smartphone-ul dvs. la difuzoarele dvs. prin Bluetooth și lansa o sesiune pentru a exersa cu un confort suplimentar. Atenție, conectarea simultană la diferite aparate poate cauza funcționări necorespunzătoare.

Pot utiliza aplicația în fundal?

Desigur! Pentru confortul dvs. la utilizare noi am dorit să facem posibilă accesarea altor aplicații de pe tabletă/smartphone (apeluri, mesaje, internet...). Așadar, după lansarea unei activități puteți reveni pe ecranul de pornire al aparatului și puteți răspunde la un mesaj, urmări un serial, asculta muzică... CU TOATE ACESTEA, nu vă puteți utiliza tableta/smartphone-ul dacă nu este poziționat(ă) pe suportul pentru tabletă. Un senzor ne permite să verificăm prezența acestuia, iar în caz de absență, vom întrerupe activitatea ca măsură de siguranță pentru DVS.! ATENȚIE: pentru IPHONE-uri accesul la consolă în fundal este blocată CA MĂSURĂ DE SIGURANȚĂ! Trebuie să reveniți în aplicație pentru a schimba rezistența sau viteza (pentru banda de alergat).

Aplicația și telefonul meu nu sunt în aceeași limbă!

În prezent, nu am tradus aplicația în toate limbile. Dacă aplicația dvs. este într-o altă limbă decât telefonul, acest lucru s-ar putea să fie ceva normal. Rețineți că pe iOS selectarea limbii în cadrul aplicației depinde ȘI DE ordinea limbilor dvs. preferate din setările telefonului dvs. Sau „Generalități” -> „Limbi” -> „Ordinea preferată a limbilor”. Așadar, dacă limba telefonului dvs. nu există în cadrul aplicației, iOS vă propune în mod direct limba următoare (din preferințele dvs.) care este disponibilă... În mod implicit (în cazul în care nu ați stabilit alte limbi în preferințele dvs.), iOS va seta aplicația la limba engleză!

ÎNCEPUTUL PAGINII