VM E ENERGY

8359854

Data comercializării: 2016

Am o problemă

CONSOLA NU SE APRINDE

 

1/ În spatele consolei, verificaţi dacă a fost efectuată corect conectarea electrică.

 

2/ Verificaţi dacă adaptorul este conectat corect la bicicletă, dacă este conectat la priza electrică şi asiguraţi-vă că priza electrică din locuinţa dumneavoastră este în stare bună de funcţionare.

 

 

 

                                                        

CONSOLA NU INDICĂ UNITĂŢILE CORECTE DE MĂSURĂ PENTRU DISTANŢĂ

 
În mod predenit, consola așează distanța în km și viteza în km/h. Pentru a schimba unitatea de măsură din kilometri în mile (mi):
 
1/ Închideți consola.
 
2/ Țineti apăsat cel puțin 3 secunde butonul central \"OK\" .
 
3/ Selectați unitatea de măsură apăsând pe butoanele \"- +\".
 
4/ Conrmați apăsând pe butonul central \"OK\". Consola va reveni automat la ecranul de pornire.
 
 
,

BICICLETA MEA NU ESTE STABILĂ

În caz de instabilitate a bicicletei în timpul utilizării acesteia, rotiți una dintre moletele de reglare situate pe părțile laterale ale picioarelor din spate sau rotiți ambele molete, până ce instabilitatea dispare.

 

 

NU REUŞESC SĂ MONTEZ PEDALELE

Pedala dreaptă (R) şi pedala stângă (L) nu au acelaşi sens de înşurubare:

 

 

 
 
 

VEŢI AUZI UN CLIC LA FIECARE TUR DE PEDALĂ

Deşurubaţi cu un tur fiecare pedală în parte, apoi restrângeţi pedalele foarte puternic.

 

 
 

BICICLETA MEA FACE ZGOMOTE

Strângeţi din nou toate şuruburile aparente.

 

PIESĂ LIPSĂ SAU DETERIORATĂ

Căutaţi numărul piesei şi apoi faceţi clic pe « NU ».

 

 

CUM POT CONECTA DISPOZITIVUL MEU DOMYOS LA TABLETĂ/SMARTPHONE?

1/ Descărcați aplicația Domyos E-connected din App Store sau Google Play

 

2/ Deschideți aplicația.

 

3/ Apropiați tableta/telefonul smartphone de dispozitiv. Pentru ca această funcție să e operațională, poziționați tableta pe suport, în fața senzorului (a se vedea schema de funcționare a consolei).

Dacă funcția Bluetooth® este activată: dispozitivul dvs. o recunoaște automat. Numele dispozitivului va fi afișat pe ecran. Dați clic pe OK.

Dacă funcția Bluetooth® nu este activată: se va deschide o fereastră și vi se va solicita autorizarea pentru activarea funcției Bluetooth® și astfel vă veți putea conecta dispozitivul.

 

4/ Pentru a vă asigura că dispozitivul este bine conectat la tabletă/smartphone, pictograma următoare  se aprinde pe ecran.

 

5/ Descoperiți aplicația și urmați instrucțiunile antrenorului sau creați un cont securizat Domyos, setați-vă obiectivul și începeți antrenamentul dvs. personalizat!

 

 
 

 

 

PROBLEM WITH APPLICATION "E-CONNECTED"

Please click on the picture

 

 

DIFICULTĂŢI ÎN CAPTAREA PULSULUI CARDIAC

Indicatorul de ritm cardiac nu clipeşte sau clipeşte neregulat

=> Verificaţi dacă centura cardiacă este bine poziţionată (consultaţi informaţiile referitoare la centura cardiacă).

 

 

CUM SĂ-MI ÎNTREŢIN BICICLETA?

1. Deconectați adaptorul după fiecare utilizare.

 

2. Ștergeți-o cu o lavetă moale (umezită cu apă) după fiecare utilizare.

 

3. Verificați, în mod constant, stabilitatea bicicletei, dar şi gradul de strângere al șuruburilor, conform manierei de utilizare.

 

4. Dacă nu veți mai folosi produsul pentru o perioadă îndelungată de timp, asigurați-vă că:

- ați scos bateriile

- bicicicleta nu este expusă la soare şi nici nu este păstrată într-un loc umed

Instrucțiuni și componente software

ÎNCEPUTUL PAGINII