Asamblare și punere în funcțiune
Ai ales un produs din marca DOMYOS și îți mulțumim pentru încredere.Pentru a pune în funcțiune banda, urmărește clipul video care te va ghida prin pașii de asamblare.
REF: 8754269
2023
Conceput pentru:
Designerii noștri pasionați de fitness cardio au dezvoltat această bandă de alergare pentru o utilizare de până la 5 ore pe săptămână. Banda de alergare T900D este potrivită pentru exerciții regulate, de mare intensitate.Va fi partenerul ideal pentru antrenamentul tău indoor, cu scopul de a-ți dezvolta performanța.
AVANTAJELE SALE:
VERSATILITATE: Performanță datorită vitezei maxime de 18 km/h și înclinației de până la 10%
CONFORT UTILIZATOR: Suprafața de alergare potrivita pentru pași lungi de 50 cm lățime și 143 cm lungime.COACHING:32 de sesiuni cu obiective pre-înregistrate și reglabile în funcție de nivel.
CONECTIVITATE: Produs compatibil cu aplicațiile Domyos E conectate și partenere.
COMPACT: Bandă de alergat pliabilă.
Ai ales un produs din marca DOMYOS și îți mulțumim pentru încredere.Pentru a pune în funcțiune banda, urmărește clipul video care te va ghida prin pașii de asamblare.
Dispozitivul tău este montat corect, dar ai dificultăți în folosirea lui?Găsești toate întrebările frecvente aici.
1. Verifică dacă cablul de alimentare este conectat la o priză de perete funcțională (pentru a verifica dacă priza de perete funcționează, conectează o lampă sau un alt dispozitiv electric).
2. Verifică dacă celălalt capăt al cablului de alimentare este conectat la banda de alergare.
3. Verifică dacă cheia de securitate este introdusă corect în consolă.
4. Verifică dacă întrerupătorul principal de lângă cablul de alimentare este în poziția I.
5. Verifică dacă comutatorul I/O se aprinde, dacă nu se aprinde, schimbă siguranța.
Covorul de alergare este slab:
=> Selectează fila "Cum pot verifica dacă covorul de alergare este tensionat corect" din secțiunea ÎMI ÎNTREȚIN PRODUSUL.
1. Pantofii:
=> Zgomotul pe care îl auzi poate proveni de la frecarea pantofilor tăi pe covorul de alergare.Pentru a verifica dacă zgomotul nu provine de la pantofii tăi, consultă videoclipul de mai jos
2.Șuruburile sunt slăbite:
=> Strânge toate șuruburile stâlpilor.
3. Covorul de rulare este descentrat:
=> Selectează fila "Centrarea covorului" din secțiunea ÎNTREȚINERE.
4. Covorul de rulare nu este lubrifiat:
=> Selectează fila "Ungerea covorului de rulare" din secțiunea ÎNTREȚINERE.
Tensiunea covorului de rulare este prea mare:
=> Selectează fila "Cum pot verifica dacă covorul de alergare este tensionat corect" din secțiunea ÎMI ÎNTREȚIN PRODUSUL.
ATENȚIE: centura de puls furnizată este o centură analogică și nu Bluetooth!
Puteți obține centura Bluetooth (BLE = Bluetooth Low Energy sau Smart) cu această referință:8334795, pe site-ul nostru decathlon.ro sau direct în magazinul tău Decathlon.
*Odată instalată corect, centura este detectată automat și ritmul cardiac va fi afișat pe ecranul consolei în bătăi pe minut.
*O altă centură cu aceeași tehnologie (BLE) va fi compatibilă.
- Îți permite să conectezi o centură de ritm cardiac BLE.
(BLE = Bluetooth Low Energy sau Smart)
-Îți permite să te conectezi la aplicații (Domyos E-connected, Kinomap și Zwift....)
Portul "USB" este doar pentru conectarea și încărcarea smartphone-ului.(Acesta nu este un sistem pentru MP3)
La fiecare 200 km, cuvântul „service” va apărea pe ecranul de start „GO”.
Acest mesaj este o alertă importantă de întreținere, aceasta necesită lubrifierea plăcii de rulare.
*Pentru a afla cum să ungeți placa, te rugăm să consulți întrebările frecvente "LUBRIFIEREA COVORULUI" din secțiunea " ÎMI ÎNTREȚIN PRODUSUL".
Pentru a șterge mesajul:
De îndată ce cheia de securitate este conectată și apare mesajul de service, ține apăsat butonul "STOP" și butonul săgeată de înclinare " ^ " timp de 3 secunde.
Înainte de a începe, asigură-te că ai conectat banda de alergare la priză și că ai scos cheia de securitate.
1. Apasă butonul "STOP",
2.În timp ce menții apăsat butonul "STOP" , introdu "CHEIA DE SECURITATE",
3.Afișajul va arăta unitatea utilizată:UNIT MI pentru (mile) sau UNIT KM pentru (kilometri).
4. Apasă butonul de viteză "+" pentru a schimba unitatea,
Apasă pe "STOP" pentru a valida modificările,
6.Poți folosi banda de alergare.
Înainte de a începe, asigură-te că ai conectat banda de alergare la priză și că ai scos cheia de securitate.
1. Apasă butonul "STOP",
2.În timp ce menții apăsat butonul "STOP", introdu "CHEIA DE SECURITATE",
3.Afișajul va arăta unitatea utilizată:UNIT MI pentru (mile) sau UNIT KM pentru (kilometri).
4. Apasă butonul "Pornire/Pauză" pentru a parcurge informațiile:
- Ecranul 1 = Unitate de măsură (MI sau KM)
- Ecranul 2 = distanță total parcurs.
- Ecranul 3 = durata totală de utilizare.
5. Înapoi pe afișajul principal, poți folosi banda.
*Pentru a afla cum să selectezi unitatea corectă, consultă întrebările frecvente "CONSOLA MEA NU AFIȘEAZĂ VITEZA CORECT" din secțiunea "AM O PROBLEMĂ".
Când consola afișează "GO" cu cheia de securitate instalată, apasă butonul "+ " pentru a activa funcția "Sound ON" și butonul "-" pentru a activa funcția "Sunet OFF".
E1: Problemă de comunicare între consolă și placa de control.
1. Opriți banda de alergare utilizând comutatorul de pornire/oprire timp de un minut, apoi porniți-o din nou.
> Dacă problema persistă, mergeți la pasul 2.
2. Opriți banda de alergare utilizând comutatorul pornit/oprit și scoateți-o din priză.
3. Verificați dacă cablul consolei este conectat corect la consolă și la placa de comandă.
4. Verificați dacă PIN-urile de pe conectorii cablului consolei nu sunt îndoite sau rupte.
5. Verificați dacă cablul consolei nu a fost deteriorat, strivit sau tăiat în timpul asamblării.
> Dacă problema persistă, mergeți la pasul 6.
6. Partea deteriorată (cablu, consolă sau placă de control) trebuie înlocuită. Contactați asistența tehnică.
E4: Releul de siguranță al plăcii de control deteriorat.
1. Opriți banda de alergare utilizând comutatorul de pornire/oprire timp de un minut, apoi porniți-o din nou.
> Dacă problema persistă, mergeți la pasul 2.
2. Placa de control trebuie să fie înlocuită. Contactați asistența tehnică.
E5: Protecție la supracurent a motorului.
1. Opriți banda de alergare utilizând comutatorul de pornire/oprire timp de un minut, apoi porniți-o din nou.
> Dacă problema persistă, treceți la pasul 2.
Partea deteriorată (motorul sau placa de control) trebuie înlocuită. Contactați asistența tehnică.
E7: Protecția la supratensiune sau subtensiune a rețelei electrice din locuință.
1. Opriți banda de alergare utilizând comutatorul de pornire/oprire timp de un minut, apoi porniți-o din nou.
> Dacă problema persistă, treceți la pasul 2.
2.Alimentați banda de alergare direct la o priză cu împământare.
3. Cereți unui profesionist să verifice dacă tensiunea la priza din locuința dvs. este corectă.
> Dacă problema persistă, treceți la pasul 4.
4. Partea deteriorată (placa de comandă) trebuie înlocuită. Contactați asistența tehnică.
E11: Supraîncălzirea plăcii de control.
1. Opriți banda de alergare utilizând comutatorul de pornire/oprire timp de un minut, apoi porniți-o din nou.
> Dacă problema persistă, mergeți la pasul 2.
2. Verificați dacă banda de alergare este amplasată într-un mediu prea cald (verandă, în spatele unei ferestre, etc.). Covorul ar trebui să se răcească.
> Dacă problema persistă, treceți la pasul 3.
3. Partea deteriorată (placa de comandă) trebuie înlocuită. Contactați asistența tehnică.
E12: Problema motorului de înclinare.
1. Opriți banda de alergare utilizând comutatorul de pornire/oprire timp de un minut, apoi porniți-o din nou.
> Dacă problema persistă, mergeți la pasul 2.
2. Verificați dacă banda de alergare nu este amplasată într-un mediu prea cald (verandă, în spatele unei ferestre, etc.). Covorul ar trebui să se răcească.
3. De asemenea, este posibil ca motorul de înclinare să fi fost supraîncărcat în timpul utilizării. Lăsați motorul de înclinare să se răcească.
4. Verificați dacă cablurile motorului de înclinare sunt conectate corect la placa de comandă.
> Dacă problema persistă, treceți la pasul 5.
5. Partea deteriorată (motorul de înclinare sau placa de control) trebuie înlocuită. Contactați asistența tehnică.
E14: Problema motorului de înclinare.
1. Opriți banda de alergare utilizând comutatorul de pornire/oprire timp de un minut, apoi porniți-o din nou.
> Dacă problema persistă, mergeți la pasul 2.
2. Verificați dacă cablurile motorului de înclinare sunt conectate corect la placa de comandă.
> Dacă problema persistă, mergeți la pasul 3.
3. Partea deteriorată (motorul de înclinare) trebuie înlocuită. Contactați asistența tehnică.
El are grijă de tine, așa că tu de ce n-ai face-o?Deoarece întreținerea regulată este necesară pentru a păstra performanța dispozitivului și pentru a prelungi durata de viață a acestuia, găsești aici toate sfaturile noastre de întreținere.
1- Oprește apoi deconectează banda.
2- Aplică o cantitate mică de produs de curățare delicat universal pe o cârpă din bumbac 100%.
Nu pulveriza produsul de curățat direct pe banda de alergare și nu utiliza detergenți pe bază de amoniac sau acid.
3- Șterge consola și ecranele.
4- Îndepărtează praful și petele de pe balustrade, montanți, suport pentru picioare, cadru și capacul motorului.
De asemenea, șterge platforma de-a lungul benzii de alergare.
Întreținerea regulată a benzii de alergare este esențială pentru a asigura performanțe optime și o durată lungă de viață.
Această acțiune este recomandată atunci când mesajul "SERVICE" apare pe consolă.
1- Lubrifiază covorul de alergare după 200 de kilometri de utilizare.
Te rugăm să consulți întrebările frecvente de mai sus:"LUBRIFIEREA COVORULUI DE ALERGARE".
2- Deconectează cablul de alimentare și deschide capacul motorului pentru a aspira ușor interiorul.
Te rugăm să consulți secțiunea de mai sus:"ÎMI REPAR PRODUSUL" pentru a scoate capacul motorului.
3- Inspectează și strânge corect toate părțile exterioare.
Poți consulta videoclipul de asamblare sau instrucțiunile produsului.
Numai uz casnic.
Greutatea maximă a utilizatorului:130 kg.
Folosește cheia hexagonală (BTR) furnizată împreună cu banda de alergare:
1. Pornește banda de alergare la viteză mică (4 km/h).
2. Introdu cheia în șurubul de pe partea în care covorul de rulare se îndoaie.
3. Rotește în sensul acelor de ceasornic în sferturi de rotație (așteaptă 30 de secunde între fiecare sfert de tură dat) până când covorul revine în poziția corectă.
Tensiunea covorului de rulare la T900D ar trebui să fie de aproximativ 1,70 (+/- 0,03).Aceasta este tensiunea setată motorului.
ATENȚIE:Această tensiune este un indiciu pentru o reglare optimă, totuși nu este necesar să o strângeți dacă valoarea este mai mică de 1,70 și covorul nu alunecă, nu se mișcă.
Un covor prea strâns poate cauza uzura prematură a rolelor sau a motorului.
După verificarea tensiunii de pe consolă:
- Dacă valoarea este mai mică, covorul de rulare trebuie reîntins.
(strângerea se face pe cele 2 șuruburi ale rolei din spate în sensul acelor de ceasornic).
- Dacă valoarea este mai mare, covorul de alergare trebuie să fie slăbită.
(slăbirea se face pe cele 2 șuruburi cu role din spate în sens invers direcției acului unui ceas).
*Jumătate de rotire a cheii = 0,03
Pentru ajustare:selectează fila "tensiunea covorului de rulare" din secțiunea ÎNTREȚINERE.
Cum se verifică tensiunea pe consolă:
1. Pune picioarele ferm pe trepte.
2. Când cheia de siguranță este scoasă, apasă și menține apăsate butoanele " START " și " STOP " timp de 3 secunde.
3. Start este afișat pe consolă, apasă butonul " START " și introduce cheia de securitate.
4. Banda de alergare pornește cu 5 km/h și afișează tensiunea covorului de alergare.(Efectuează ajustarea dacă este necesar).
5. Apasă butonul " STOP " pentru a finaliza.
Este important să efectuezi această operațiune în mod regulat (la fiecare 200 de kilometri de utilizare) pentru a asigura o bună longevitate a covorului.
Trebuie să utilizezi numai lubrifiant Domyos (Ref:8326425) pe care îl poți comanda din magazinul tău Decathlon sau de pe site-ul nostru făcând clic pe butonul "LUBRIFIANT DOMYOS" de mai jos.
1 & 2. Două pulverizări sunt suficiente în dreapta și în stânga, sub banda de alergare.
3. După aplicare, lasă banda de alergare să funcționeze în gol timp de 5 minute la 5 km/h.
1. Service motor și curele la fiecare 600 de ore de utilizare sau 3600 km*
2.Schimbarea covorului de alergare la fiecare 500 de ore de utilizare sau 3000 km*
3.Schimbarea plăcii de rulare la fiecare 700 de ore de utilizare sau 4200 km*
4.Schimbă rolele la fiecare 600 de ore de utilizare sau 3600 km*
*Pentru a afla numărul de ore de utilizare sau distanța cumulativă, te rugăm să consulți Întrebările frecvente " CUM ȘTIU DISTANȚA ȘI ORELE PETRECUTE PE BANDA MEA DE ALERGARE ?"În sectiunea AM O PROBLEMA.
Vrei să îți repari singur produsul, dar nu știi cum?Descoperă toate sfaturile și videoclipurile noastre aici.
AI NEVOIE DE PIESE PENTRU BANDA TA DE ALERGARE?
Te invităm să contactezi echipa noastră de tehnicieni.
Descoperă serviciile* pentru întreținerea și repararea benzii de alergare.
*Prețurile noastre sunt doar pentru manopera.În cazul în care magazinul nu oferă servicii locale, produsele sunt trimise la cel mai apropiat Atelier Regional, ceea ce poate avea ca rezultat o creștere a prețului afișat pe internet.
Te rugăm să contactezi magazinul tău Decathlon pentru o ofertă.
Aveți nevoie de instrucțiuni pentru produs?
Faceți clic pe descărcare.
Instrucțiuni T900D
Manual de instalare și securitate
Garanție comercială